Friday, March 12, 2010

က်ေနာ္ ၏ ငယ္ ဘဝ (၂ )

က်ေနာ္တို. အဲ့ဒီအိမ္မွာေနတံုး ဆရာဝန္ၾကီးမ်ား က ကေလးမရႏိုင္ေတာ့ပါဘူးလို. ေၿပာထားေပမယ့္ က်ေနာ့္္ရဲ. တစ္ဦးတည္း ေသာညီမေလး ကို ခြဲစိတ္ေမြးဖြား ခဲ့ပါတယ္။ တလက္စထဲ မာမားလဲ သားေၾကာၿဖတ္လိုက္တယ္။ မာမား ရဲ. Abandon ေပၚမွာ ထပ္ၿပီးခြဲစရာေနရာလည္းမရွိေတာ့ဘူး။ ေက်ာင္းေတြကလဲ ပိတ္ထားတာဆိုေတာ့ က်ေနာ္ကို ပါပါး ကေရကူးသင္တန္းနဲ. တိုက္ကြမ္ဒို သင္တန္းပို.တယ္။ ေရကူးတာ ကေနာက္မွထင္တယ္။ တိုက္ကြမ္ဒို ကိုေတာ့ အေတာ္ေလးသေဘာက် လို.ေသၿခာေလးလုပ္ၿဖစ္ပံုရတယ္။ မွတ္မိသေလာက္ဆိုရင္ ခါးစည္းအစိမ္းေရာင္ထိ ေရာက္တယ္ အၿဖဴကေန ႏွစ္ဆင့္ေၿမာက္ေပါ့။ ေရလည္း နည္းနည္းပါးပါး ေတာ့ကူးတက္လာတယ္ေပါ့ဗ်ာ။

ဒီၾကားထဲ ကေၾကာင္းရာေတြေတာ့သိပ္မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ (၄) တန္းေအာင္ၿပီး (၅) တန္းကို အထက္တန္းေက်ာင္း ေၿပာင္းတက္ရတယ္။ ေက်ာင္းက ၂ ခ်ိန္ေက်ာင္းဆိုေတာ့ က်ေတာ္တို. ၅ တန္းကေန ၇ တန္းထိ ေန.ခင္းပိုင္း။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို. လံုၿခည္စဝတ္ၾကရၿပီ။ အဲ့ဒီမွာ စေတြ.တာကေတာ့ က်ေနာ္ဖင္ေကာက္တဲ့ဟာပါပဲ။ ငယ္တံုးက ေဘာင္းဘီပဲဝတ္ရင္ မသိသာေပမယ့္ ပုဆိုးလဲဝတ္ေရာ ဖင္ေကာက္ဆိုၿပီး စေခၚၿပီးေနာက္က်တယ္။ ရွက္ေပမယ့္ ဘယ္တက္ႏိုင္မလဲ။ ေက်ာင္းကအၾကီးၾကီးဆိုေတာ့ အေတာ္ကိုေပ်ာ္တာ။ (၅) တန္းေအာင္ေတာ့ (၆)တန္းတက္၊ အဲ့ဒီ အခ်ိန္ကစၿပီး တန္းခြဲ ေတြ ကို အမွတ္နဲ.ခြဲလိုက္ၿပီေလ၊ က်ေနာ္ (B)ခန္းရတယ္။ မဆိုးဘူးေပါ့ ဒုတိယအဆင့္ေလးပဲ ဟဲဟဲ။ အဲ့ဒီႏွစ္မွာ ထင္တာပဲ ၿမန္မာႏိုင္ငံမွာ အမ်ိဳဳးသားအားကစားပြဲေတာ္ဆိုၿပီး ဆီးဂိမ္း(စ)ေတြက်င္းပႏိုင္ပို. အတြက္ၾကိဳတင္ၿပင္ဆင္တဲ့ ႏိုင္ငံေတာ္အဆင့္ အားကစားပြဲေတာ္ၾကီးကို လုပ္တယ္။ ပါပါး ကအတင္းပါခိုင္းလို. က်ေနာ္မွာ ဂ်ဳဒို ၿပိဳင္ပြဲ ဝင္ရေသးတယ္၊ ေၿပာဖို.ေမ့ေနလို. က်ေနာ္ဂ်ဳဒို လဲကစားတက္တယ္။ ၿပိဳင္ပြဲဆို ရင္က်ေနာ္ အေတာ္ၾကီးေၾကာက္တက္ေလ့ရွိတာ။ မၿပိဳင္ခ်င္ေပမယ့္ ပါပါး စကားဆို ေၿမဝယ္မက်နားေထာင္တာဆိုေတာ့ မၿဖစ္မေန ဝင္ပါရတာေပါ့။ ဒါမယ့္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ရုံးတာပါပဲ။ အဲ့ဒီတစ္ခါပဲ ဂ်ဳဒိုၿပိဳင္ပြဲဝင္ဘူးတယ္ေနာင္ေတာ့ တစ္ခါမွ ဝင္မၿပိဳင္ၿဖစ္ေတာ့ဘူး။ ပါပါးကလဲ ဒီေကာင္ၿပိဳင္လဲရုံးမွာပဲ ငါပဲအရွက္ကြဲရမွာ ဆိုၿပီးအတင္းမၿပိဳင္ခိုင္းေတာ့ဒါထင္တယ္။ ပါပါး က ၿမန္မာၿပည္မွာ ယေန.တိုင္ ဂ်ဳဒို ခါးပတ္အဆင့္အၿမင့္ဆံုး အဆင့္ရွိေနတံုးပါ။ ၾကံဳလို.ေၿပာၿပတာပါေနာ္။ ဖေအတူသားၿဖစ္မလာတာကိုေၿပာခ်င္တာပါ။

ဒီလိုနဲ. (၇)တန္းေရာက္လာၿပီ၊ (၇) တန္းက်ေတာ့ (C )တန္းေရာက္သြားတယ္။ ဒါလဲသိပ္ေတာ့မဆိုးေသးဘူးေပါ့။ ဒါမယ့္ သိပ္ေတာ့မေက်နပ္ဘူး။ ဘီ ခန္းမွန္းထားတာေလ။ အဲ့ဒီ (၇)တန္းေရာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ အခ်စ္နဲ. စေတြ.တယ္လို.ေၿပာရမွာေပါ့။ (၆)တန္းမွာ အဲ့ဒီေကာင္မေလးက (၅)တန္းဆိုေပမယ့္ သိပ္ၿပီးသတိမထားၿဖစ္ဘူး။ သူ (၆)တန္းႏွစ္ေရာက္လာၿပီး့ အေဆာင္ၾကီးႏွစ္ခုကလဲ သိပ္မေဝးဘူးဆိုေတာ့ စၿပီးသတိထားမိလာတယ္။ အစကေတာ့ ၾကိဳက္တယ္ေပါ့။ လိုက္ၾကည့္တယ္၊ မုန္စားဆင္းခ်ိန္ဆို အေဆာင္ေရွ.သြားၾကည့္၊ သူမုန္.စားဆင္းရင္လိုက္ၾကည့္ေပါ့။ စကားေၿပာ ဖို.ေနသာ အနီးေတာင္မကပ္ရဲဘူး။ က်ေနာ္အတြက္တစ္ခု ကံေကာင္းတာ ကသူေက်ာင္းဆင္းရင္ က်ေနာ္တို. နဲ. တစ္လမ္းေက်ာ္မွာေနတဲ့ သူ.အေဒၚအိမ္ ကို သူ.ေမာင္ဝမ္းကြဲေလးနဲ.တူတူၿပန္တာ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ အိမ္ၿပန္လမ္းနဲ. တူတူပဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္သူ.ကို ၾကည့္ဖို. အခြင့္ေရးပိုရတာေပါ့။ ဒါနဲ. သူေမာင္ဝမ္းကြဲ ဆိုတာ က်ေနာ္ အသက္ ၂၇ ႏွစ္ စင္ကၤာပူမွာလာေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ သူနဲ. သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အၿဖစ္ ၿပန္ၿပီး သိကြ်မ္းခဲ့ၾကတယ္။ သိပ္ၿပီး မခင္ဘူး။ က်ေနာ္ညီေလးတစ္ေယာက္နဲ. ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ စကားေတြဘာေတြ ေၿပာၿဖစ္ရံုပါပဲ။ ငယ္ငယ္တံုး ကအေၾကာင္းေတြေတာ့ ၿပန္ေၿပာၿဖစ္ၾကတယ္။ ရီၾကရတာေပါ့၊ က်ေနာ္ကသူ.အမကို ၾကိဳက္ခဲ့တာကိုး။
ငယ္ငယ္တံုး က သူ.ကိုလံုးဝၾကည့္လို.မရဘူး သူ.အမနားမွာ ပဲေနေနတာဆိုေတာ့။ က်ေနာ္ ကေက်ာင္းကို တစ္ခါတေလ စက္ဘီးနဲ. လဲသြားေလ့ရွိတယ္။ သူတို.ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ေနာက္က အၿမဲလိုက္တယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ေၿပာရရင္ လမ္းနီးနားခ်င္းေတြဆိုေတာ့ သၾကၤန္တို.ဘာတို. ရွိလို.မုန္.ေတြပါေတြပို.ရင္ သူ.အေဒၚအိမ္ကို က်ေနာ္ပဲအၿမဲပို.တယ္။ မ်က္နာေလးမ်ားၿမင္ရမလားဆိုၿပီး။ သူနဲ.မ်က္မွန္းေတာ့တန္းမိတာေပါ့။ က်ေနာ္တို. ထက္အမ်ားၾကီးခ်မ္းသာေတာ့ တခါတေလ စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ရတယ္။ ထားပါေတာ့ သူ.အေၾကာင္းေရွ.မွာ ဆက္အံုးမယ္။

ဒီႏွစ္က က်ေနာ္ ဘဝရဲ. နည္းနည္းေလး အေရးပါတဲ့သူေတြရွိေနေတာ့ ေနာက္ထပ္တစ္ေယာက္ အေၾကာင္း နဲနဲ ထပ္ၿပီးေရးအံုးမယ္။ က်ေနာ္ မွာ သူငယ္ခ်င္း ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိတယ္၊ ဒါမယ့္ေနာက္ပိုင္းမွာ သူနဲ.တြဲၿဖစ္လာတယ္၊ ခံုခ်င္းထိုင္တာလဲနီးနီးေလး။ သူကလဲေၿပာရင္ အေတာ္ကိုခ်မ္းသာတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ သူတို.အိမ္ကေဆာက္ေနေတာ့ ရြာၾကီးရဲ.ဟိုဖက္ထိပ္မွာ သူတို.မိသားစုက အိမ္တစ္လံုးဌားေနတယ္။ က်ေနာ္အိမ္နဲ. ကနီးေတာ့ စက္ဘီးစီၿပီး သြားသြားလည္ေလ့ရွိတယ္။ သူကလဲ တခါတေလ အိမ္လာလည္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ေက်ာင္းသြားခ်ိန္ မိုးရြာရင္ ကားနဲ.အိမ္လာေခၚတယ္။ သူနဲ.မွက်ေနာ္ အၿပင္ေတြဘာေတြထြက္ေလ့ ရွိလာတယ္။ Valentine Day ဆိုတာသူနဲ.မွ သိမွပဲ သိေတာ့တယ္။ သူတို.မိဘေတြက အရမ္းကို ေခတ္ဆန္တယ္ေပါ့ဗ်ာ။ သူဆီက သီခ်င္းေခြေတြဘာေတြဌားၿပီးနားေထာင္တက္လာတယ္။ ေနာင္တခ်ိန္မွာ က်ေနာ့္အတြက္ တစ္ခ်ိန္မွာ အလြန္တန္ဘိုးရွိေသာ လူေတြနဲ. သူငယ္ခ်င္းေတြၿဖစ္လာတယ္။ အစထဲ ကရြာနားမွာေနေတာ့ ရြာထဲကလူမ်ားနဲ.လဲ က်ေနာ္စက္ဘီး တူတူစီး သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုေတာ့ က်ေနာ္ ဒီအာဏာေလာကၾကီးနဲ. တၿဖည္းၿဖည္းနီးစပ္လာတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ.ေမြးေန. ေတြကို လဲစၿပီးသြားတက္လာတယ္။ ဒီလိုနဲ.သူနဲ.က်ေနာ္အရမ္းရင္းႏွီးလာၾကတယ္ေပါ့ဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment