Tuesday, March 16, 2010

က်ေနာ္ ၏ ငယ္ဘဝ (၃)

ေနာက္ႏွစ္ က်ေနာ္တို. ရွစ္တန္းေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္နဲ.သူအတန္းမတူေတာ့ဘူးလား။ တူေသးလားသိပ္ေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ တန္းခြဲ အီး ကိုေရာက္သြားတယ္ေလ၊ က်ေနာ္လဲ တအားရွက္အိမ္ကလဲဆူေပါ့။ စိတ္ေလသြားတာေလ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ. ေလတာမ်ားသြားတယ္။ အဲ့ဒီႏွစ္ေရာက္ေတာ့ ေကာင္မေလးနဲ. နဲနဲ ရင္းႏွီးလာၿပီ။ က်ေနာ္ကို ေအာ္တိုေတြဘာေတြေရးေပးတယ္။ က်ေနာ္ခုထိမွတ္မိေသးတယ္၊ သူေရးေပးတဲ့စာသား ေလးကို ဟိုးအရင္ေခတ္ကရုပ္ရွင္မင္းသားနာမည္ဗ်ာ ဘေရႊ၊ လွေရႊ ဆိုလားဘာလားေတာ့မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္ ကအဲ့ဒီေရွးတံုးက မင္းသားနဲ.တူလို.တဲ့ အဲ့ဒီမင္းသားပါတဲ့ရုပ္ရွင္ၾကည့္တိုင္း သတိရေနပါ့မယ္တဲ့ဗ်ာ။ ေကာင္းေရာ။ အဲ့ဒီတံုး ကေတာ့ သူ.ဆီကဘာေလးပဲရရေပ်ာ္တာေပါ့။ သူကညေနပိုင္းေက်ာင္း က်ေနာ္ကမနက္ပိုင္းဆိုေတာ့ အခ်ိန္ေတာ့ မတူေတာ့ေပမယ့္ က်ေနာ္ သူ.ကိုၾကိဳက္တံုးပဲ။ သူေက်ာင္းၿပန္တဲ့အခ်ိန္လဲ လိုက္ေသးတာပဲ။

အဲ့ဒီႏွစ္မွာ က်ေနာ္ ေရၿပန္ကူးၿဖစ္တယ္။ က်ေနာ္ထင္တယ္ (၇)တန္းေၿဖထားတဲ့ေႏြရာသီမွာ က်ေနာ္ကို ပါပါးေရကူးကန္ၿပန္ ပို.လိုက္တယ္။ က်ေနာ္ ကိုဆရာၾကီးတစ္ေယာက္စီမွာ အပ္ေပးၿပီး ေရကူးတက္တာထက္ ပိုၿပီး အားကစားမွာ ေရကူးဖက္မွာ ၿဖစ္ေၿမာက္ေအာင္ဆိုၿပီးေတာ့ေပါ့။ ဒီတစ္ခါေတာ့ က်ေနာ္ေသၿခာလုပ္တယ္ဗ်၊ က်ေနာ္ေရကူးရတာ ၾကိဳက္တယ္ေလ။ က်ေနာ္မနက္ေရာ ညေနေရာ Training ကိုေသၿခာလုပ္တာ အကူးလြန္ၿပီး အဆုတ္ထဲေရဝင္သြား လို.မာမားမွာ ေဆးခန္းပို.လိုက္ရတာအေမာ။ အဲဒါနဲ.ေနၿပန္ေကာင္းေတာ့ ညေနတစ္ခ်ိန္ပဲ ကူးေတာ့တယ္။ တိုးေတာ့တိုးတက္လာၿပီ ပါပါးမ်က္နာနဲ. က်ေနာ္ကို National Selection ေတြကိုေလ့က်င့္ေပးတဲ့ နည္းၿပခ်ဳပ္ ရဲ. Training အုပ္စုထဲ ကိုထဲေပးလိုက္တယ္။ က်ေနာ္ တအားၾကိဳးစားပါတယ္။ ေက်ာင္းဆင္းရင္ အိမ္ၿပန္ က်ဴရွင္ၿပီးတာနဲ. ေရကူးကန္ ကို စက္ဘီးနဲ.ေၿပးတာ။ ညဆို (၈) နာရီေလာက္မွၿပန္ေရာက္တယ္။ အဲ့ဒီမွာ က်ေနာ္ေရကူးကို အလြန္ကြ်မ္းက်င္လာတယ္၊ မီတာ ၂၀၀၀ ေလာက္ကို အရပ္မနားပဲကူးႏိုင္လာတယ္။ အဲ့ဒီမွာ အေတာ္ေပ်ာ္တယ္ဗ်ာ၊ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြလဲရတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေကာင္မေလးအသစ္တစ္ေယာက္ကို စိတ္ဝင္စားမိၿပန္ေရာ၊ ထံုးစံအတိုင္းပဲ ေကာင္မေလးကက်ေနာ္ကို လံုးဝပါပဲဗ်ာ။ ဒါမယ့္သူနဲ. ကေတာ္ေတာ္ေတာ့ခင္ပါတယ္။ သူ.ကၿမန္မာၿပည္မွာ အေတာ္ဆံုး၊ က်ေနာ္ထင္တယ္အခုခ်ိန္ထိေတာင္ သူ.ကိုယွဥ္ႏိုင္တဲ့သူမရွိေလာက္ေသးဘူး။

အဲ့ဒီေလာက္ေတာ္တဲ့ ေရကူးသမားတစ္ေယာက္နဲ. က်ေနာ္ေရကူးၿပိဳင္ခဲ့ရတာေလးကို ေနာက္စာပိုဒ္ေတြမွာ ေဖာ္ၿပေပး သြားပါ့မယ္။ အဲ့ဒီတံုးကသူနဲ. အမွတ္တရေလးတစ္ခုက က်ေနာ္ကို မီတာ ၂၀ ၿမင့္တဲ့ ဒိုင္ဗင္စင္ေပၚကေနခုန္ခ်ခိုင္းၿခင္း ပါပဲ။ သူက မီတာ ၂၀ ေပၚကတက္ၿပီး ေရထဲကိုခုန္ခ်သြားၿပီးတဲ့ေနာက္ က်ေနာ္ကိုလဲ သူ.လိုခုန္တဲ့၊ က်ေနာ္လဲ ေအာင္မယ္ ဘာလို.မရရမွာလဲမိန္းကေလးေတာင္ခုန္ခ်ႏိုင္တာ ငါလဲရမွာေပါ့ဆိုၿပီး မီတာ ၂၀ ေပၚကိုတက္သြားတာ အေပၚလဲေရာက္ေရာ အိုး ေအာက္ကိုငုပ္ၾကည့္လိုက္တာ ဒူးေတြေတာင္တုန္လာတယ္။ ဒါနဲ. မခုန္ဘူးဆိုၿပီး ေအာက္ကိုဆင္းေတာ့ မေရႊေခ်ာ ကေအာက္ကေနလွမ္းေအာ္ပါတယ္။ မရဘူးခုန္ကို ခုန္ရမယ္၊ မခုန္ရင္နင္နဲ. လံုးဝ မေခၚေတာ့ဘူးတဲ့။ ဒုကၡုမွေကာင္းေကာင္းကိုေတြ.တာ၊ အစထဲကမေရွမိရင္ေကာင္းသား ခုမွေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္မလဲေပါ့။ ဒါနဲ. က်ေနာ္ ေအာက္ကို ဆင္းၿပီး ညီွႏိွဳင္းလိုက္တာ၊ မီတာ ၂၀ ကေန ၁၀ မီတာ ကိုသေဘာတူ သြားတယ္။ ၁၀ မီတာကေတာ့ လံုးဝမေလ်ာ့ေတာ့ဘူး ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ ၁၀ မီတာေပၚတက္ၿပီး ေအာက္ကို လံုးဝမၾကည့္ပဲ ဒါရုိက္ခုန္ခ်လိုက္တာ၊ ရင္ထဲမွာ ဟာခနဲၿဖစ္ၿပီး ခနအတြင္း ေရေအာက္ ၁၅ ေပကိုေရာက္ေနတာသိ လိုက္ရတယ္။ ၁၅ မီတာကေမွာင္မဲၿပီး တကယ္ေၾကာက္စရာၾကီးဗ်ာ။ ေၿခေထာက္ေတြကိုအသားကုန္ ခတ္ရင္း ေရမ်က္နာၿပင္ေပၚ ကိုတက္ခဲ့တာ။ က်ေနာ္ ကေတြ.အၾကံဳမရွိေတာ့ ေရထဲကို က်ၿပီးၿပီးခ်င္း ေရကိုၿပန္ကန္တက္ဖို. မသိခဲ့တာေၾကာင့္ေရေအာက္ၾကမ္းၿပင္ထိ အလည္သြားလိုက္ရၿခင္းပါပဲ။ ဒါနဲ.မၿပီးေသးဘူး ဘယ္တံုးကမ်ား ႏိုပ္စက္ ဖို. အတိုးနဲ.ေစာင့္ေနတယ္ မသိဘူး ေနာက္တစ္ခါထပ္ခုန္ခ်ရမယ္တဲ့။ က်ေနာ္လဲ တစ္ခါခုန္ခ်ၿပီးၿပီဆိုေတာ့ နဲနဲေတာ့ သတိၱ ေတြရွိလာၿပီေပါ့၊ က်ေနာ္ ေစ်းစစ္မေနေတာ့ ဘူး ၁၀ မီတာ ကေနထပ္ၿပီး ခုန္ခ်ခဲ့တာ၊ ဒီတစ္ခါေတာ့ ေလထဲမွာ ၾကာတာပဲဆို ၿပီး ေရၿပင္နဲ.မထိမီ အသက္ရွဳလို.ရေလာက္တယ္ဆို ၿပီးအရူးထ ေလထဲ အသက္ရူမိတာေရမ်က္နာၿပင္ နဲ.ထိတဲ့ အခ်ိန္မွာ ရွဳမိရက္သားၿဖစ္သြားလို. ႏွာေခါင္းထဲေရဝင္သြားေလရဲ.၊ သို.ေသာ္ဒီတစ္ခါေတာ့ ေရထဲ ေရာက္တာနဲ. ေၿခေရာ လက္ပါ အတင္းခက္ၿပီးၿပန္တက္လိုက္တာ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလိုပဲ ေရၿပင္ေပၚ ၿပန္ေရာက္ လာခဲ့တယ္။

3 comments:

  1. စိတ္၀င္စားဖို ့ေကာင္းလာၿပီ..

    ReplyDelete
  2. က်ေနာ့္ ငယ္ဘဝ ၄ ဘယ္ေတာ့လာမွာလဲ :D

    ReplyDelete