Wednesday, December 8, 2010

က်ေနာ္နဲ႕ Airlines Industry အပိုင္း (၁၀)

ဒီတေလာအတြင္းမွာ လကုန္ရက္ကလဲၿဖစ္တာေၾကာင့္ ရံုးမွာစာရင္းေတြပိတ္ေနရတာနဲ႕ တနၤလာေန႕တိုင္း မွန္မွန္တင္ေပးေနၾက ဒီpost ကိုအခုမွပဲတင္လိုက္ႏိုင္တာမို႕ ေစာင့္ေနတဲ့က်ေနာ့္ မိတ္ေဆြမ်ားကို အလြန္အားနာမိပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အပိုင္း (၉)မွာတင္ ဒီ post
ကၿပီးေနၿပီၿဖစ္ေပမယ့္ အဲ့ဒီအခ်ိန္ (လြန္ခဲ့တဲ့ေမလ) ေလာက္ကေရးထားတာဆိုေတာ့ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ပဲ ေမလ အတြင္းထြက္တဲ့
Weekly Eleven ဂ်ာနယ္ေဆာင္းပါးမွာ ဆရာဆူႏိုဒင္ရဲ့ မေရာင္ရာဆီလူးၾကသူမ်ား ေဆာင္းပါးထြက္လာခဲ့ပါတယ္။ ဒီေဆာင္းပါးအၿပည့္
အစံုကိုေတာ့ ဆရာ့ရဲ့ blog http://atkbooks.wordpress.com/2010/05/06/hanky-panky/ မွာဖတ္ရွဳႏိုင္ပါတယ္။ ဒီေဆာင္းပါး
အေၾကာင္း ရန္ကုန္ကညီေလးတစ္ေယာက္ကလွမ္းေၿပာတာနဲ႕ ဆရာရဲ့ခရီးသည္ဖက္အၿမင္တိမ္းေစာင္းမွဳရွိေန တာကိုၿပန္လည္ေၿဖရွင္း
ၿပေပးခ်င္တာနဲ႕ အခုအပိုင္းကိုေရးၿဖစ္သြားတာပါ။ ဒီေဆာင္းပါးေၾကာင့္ ၿမန္မာၿပည္ေလေၾကာင္းအသိုင္းအဝိုင္းေဆြ႕ေဆြ႕ခုန္သြားေလာက္ ေအာင္ဂယက္ရိုက္သြားခဲ့ၿပီး Weekly Eleven Online စာမ်က္နာေပၚမွာ မၾကံဳစဖူးေအာင္ပဲ Comment ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႕အၿငင္းအခုန္ ေတြ
ၿဖစ္ပြားၾကပါတယ္။ အဲ့ဒီ အၿငင္းအခုန္ comments မ်ားကုိလဲဆရာ့ရဲ့ blog မွာ Great Fun huh? ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ဖတ္ခ်င္တဲ့
သူမ်ားသြားဖတ္လို႕ရပါတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ဆရာ့ေဆာင္းပါးကို အေၿခခံၿပီး တခ်ိဳ႕နားမလည္တဲ့သူမ်ား နားလည္သေဘာေပါက္
ေစခ်င္လို႕ ဒီေနာက္ဆံုး Post ၿဖစ္လာတာပါ။

Weekly Eleven ဂ်ာနယ္ရဲ့ေဆာင္းပါးတစ္ခုမွာေတာ့ စာေရးဆရာ-ဆရာဆူႏိုဒင္ဟာ ခရီးသည္ဖက္က ပဲတစ္ဖက္သတ္ေရးသြား တာကို ေတြ.ရေတာ့အေတာ္ေလးစိတ္မေကာင္းမိပါဘူး။ နာမည္ေက်ာ္စာေရးဆရာၾကီး တစ္ေယာက္အေနနဲ့ေတာ့ နည္းနည္း တြက္တြက္ဆဆ ေလးေရးဖို.ေကာင္းတယ္လို.က်ေနာ္ထင္တယ္။ ဒါမယ့္ေလဆိပ္ဝန္ထမ္းဖက္ကိုၿပန္ၾကည့္ မယ္ဆိုရင္လဲစာေရးဆရာေရးသားခ်က္ကို မွီၿငမ္းၿပီးေၿပာရမယ္ဆိုရင္ သူလုပ္ရမယ့္အလုပ္ကိုေသၿခာေစ့စပ္စြာသိနား လည္ၿခင္းမရွိဘူးလို.ေၿပာလို.ရပါတယ္။

ပထမဦးဆံုး e-ticket လို.ေခၚတဲ့ Paper Less Ticket ကို ၿမန္မာလိုတိုက္ရိုက္ဘာသာၿပန္ၿပီးေတာ့ တစ္နည္းေၿပာရရင္ စာရြက္မဲ့လက္မွတ္ လို.ေခၚပါတယ္။ e-ticket ကို ၁၉၉၄ခုႏွစ္ မွာ စတင္အသံုးၿပဳခဲ့ၿပီး ၁၉၉၇ခုႏွစ္ မွာ ေတာ့တစ္ကမာၻ လံုးစတင္သံုးစဲြႏိုင္တဲ့ အေၿခအေနကို ေရာက္ရွိခဲ့တာကိုေတြ.ရပါတယ္။ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၁ ရက္ေန.ကစၿပီး ကမာၻအႏွံ ကေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားအားလံုး e-ticket တစ္မ်ိဳး ထဲကိုသာသံုးစြဲပါေတာ့တယ္။ ၿမန္မာႏိုင္ငံ က တခိ်ဳ.ေသာ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား နဲ့ ၿပည္တြင္းေလေၾကာင္းမ်ား ကေတာ့ယေန႕တိုင္ ကာဗြန္စကၠဴေတြ အမ်ားၾကီးပါတဲ့ paper ticket ကိုဆက္လက္သံုးစြဲေနဆဲပါ။ ဒီလိုဆက္လက္သံုးစြဲေနေစရဖို. အတြက္လဲအေၿဖကရွိ ပါတယ္။ အဓိကလိုအပ္ခ်က္နည္းပညာနဲ့အေၿခခံပစၥည္းေတြ (computer software and hardware) ေတြမွမရွိေတာ့ ဘယ္နည္းနဲ့မွ
e-ticket ကိုသြားဖို.ရာမၿဖစ္ႏိုင္ေသးပါဘူး။ e-ticket ထုတ္တဲ့ေနရာ မွာ online ကေန လက္မွတ္ဝယ္မွ e-ticket ထုတ္ေပးတာ မဟုတ္ပါဘူး။ travel agent သို.မဟုတ္ ေလေၾကာင္းလိုင္း က ဝယ္တဲ့အခါ၊ ဝယ္တဲ့ေလေၾကာင္း လိုုင္းမွာ e-ticket ထုတ္ေပးႏိုင္တဲ့ facilities ရွိခဲ့ရင္ e-ticket ထုတ္ေပးပါတယ္။ တကယ္တန္းေတာ့ paper less လက္မွတ္ၿဖစ္တဲ့အတြက္ print out လုပ္စရာမလိုပါဘူး။ သို.ေသာ္တခါတယံမွာလူဝင္မွဳၾကီးၾကပ္ေရးလိုအပ္ခ်က္ေတြေၾကာင့္အစဥ္ေၿပရင္ print ထုတ္သြားတာအေကာင္းဆံုးပါ။ Airline ရဲ့ System ထဲမွာေတာ့လက္မွတ္ကို ဘယ္ေနရာ ကပဲဝယ္ဝယ္၊ ေငြေခ်ၿပီးတာနဲ့ booking status နဲ့အတူတူရွိေနၿပီးသားပါ။ booking status ဆိုတာကေတာ့ဒီ Booking ဟာ confirm ၿဖစ္သလား၊ on hold ၿဖစ္ေနလား၊ waiting list ၿဖစ္ေနသလားကိုဆိုလိုပါတယ္။ online ကေန ကဒ္ေတြနဲ.တိုက္ရိုက္ဝယ္ယူတဲ့အခါမွာေတာ့သြားမယ့္ခရီးမွာထိုင္ခံုက်န္ရွိမွသာလွ်င္ေငြေပးၿပီးဝယ္ယူလို.ရပါ တယ္။ flight fully booked ၿဖစ္ေနတာမ်ိဳးဆိုရင္ေတာ့ဘာပဲေပးေပး လံုးဝရမွာမဟုတ္ပါဘူးဗ်။ အဲ့ဒီေတာ့ online က တိုက္ရိုက္ဝယ္ယူတဲ့လက္မွတ္ေတြမွာေတာ့ booking confirmed ဆိုတာတခါတည္းၿဖစ္ၿပီးသားပါ။ က်ေနာ္အရင္အပိုင္းေတြမွာ ေၿပာခဲ့တဲ့ Budget Airlines ေတြအကုန္လံုးကေတာ့
E-ticket System ကိုပဲအသံုးၿပဳပါတယ္။

ခရီးသည္ေကာင္တာ ကိုလာတာနဲ့သူ.စာအုပ္ထဲကနာမည္၊ သို.မဟုတ္ လက္မွတ္မွာေဖာ္ၿပထားတဲ့ booking code ကို့ရိုက္ထဲ.လိုက္ၿပီး တာနဲ့ေကာင္တာမွာရွိတဲ့ system ကေန ခရီးသည္ရဲ့နာမည္၊ သြားမယ့္ခရိီးစဥ္နဲ့ အကယ္၍ခရီးသည္ဟာတစ္ေနရာထဲမဟုတ္ပဲ transit ေတြနဲ.သြားမယ္ဆိုေတြကအစ ေပၚလာပါတယ္။ ဒီလို e-ticket နဲ.လာတဲ့ခရီးသည္ေတြရဲ့ ခ်က္ကင္ system ဟာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား manual လုပ္စရာမလိုေတာ့ပါဘူး။ ရန္ကုန္မွာေတာ့ က်ေနာ္မသိဘူးဗ်၊ ခ်န္ဂီရဲ့ေကာင္တာ computer ေတြရဲ့ key board ေတြဟာ
e-passport ေတြကိုဖတ္ႏိုင္တဲ့ေၿမာင္းေလးတစ္ခုအပို ပါတယ္ဗ်၊ passport ရဲ့ code ေတြပါတဲ့ စာမ်က္နာကို ေၿမာင္းထဲထည့္ၿပီးၿဖတ္ လိုက္တာနဲ့ ခရီးသည္ရဲ့ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ေတြ ဟာခ်က္ကင္ system ထဲကိုအကုန္ေရာက္ၿပီး key board မွာဟိုႏိုပ္ဒီႏိုပ္ လုပ္လိုက္ရင္ၿပီးသြားပါၿပီ။ တစ္ခါတစ္ယံမွာ နာမည္တူတူတာေတြ Sir name တူတာေတြရွိတက္ေတာ့ နာမည္ရိုက္ထဲ.လိုက္ရင္ တူတဲ့ နာမည္ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေပၚလာေရာ၊ အဲ့ဒီထဲကမွကိုယ့္ခရီးသည္ကိုၿပန္ရွာရတာ ဆိုေတာ့နည္းနည္းမဆိုသေလာက္ေလးၾကာသြား တက္ပါတယ္။ ခရီးသည္က e-ticket ကိုထုတ္ၿပရင္ ဒါမွမဟုတ္၊ ခုနကေၿပာတဲ့ booking code ေလးကိုစာရြက္ေလး ေပၚမွာခ်ေရးလာၿပီး ေကာင္တာဝန္ထမ္းကိုၿပလိုက္ရင္ခ်က္ခ်င္း ကိုရွာေတြ.ၿပီးအခ်ိန္ကုန္ေတြသက္သာသြားပါတယ္။ ခ်န္ဂီမွာက်ေနာ္ေတြ.ဖူးသေလာက္ေတာ့ ၇၅%ေလာက္ခရီးသည္ မ်ားဟာ e-ticket ကို print ထုတ္လာၾကတယ္၊ၿပီးေတာ့ခုနကေၿပာတဲ့ code ေလးကိုၿပတက္ၾကပါတယ္။

စာေရးဆရာရဲ့ ေဆာင္းပါးပါ အခ်က္ေတြကိုၿပန္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ရန္ကုန္ကေလေၾကာင္းလိုင္းဝန္ထမ္းေတြကေတာ့ဒီစာရြက္ကိုၾကည့္ၿပီး မွခ်က္ကင္လုပ္ငန္းကိုဆက္လုပ္ဖို.ရအစဥ္ေၿပပံုရပါတယ္။ သူတို.မွာလဲဒီ paper ticket ေတြနဲ့ယဥ္ပါးလာရတာ မ်ားေတာ့အက်င့္ ၿဖစ္ေနပံု ရပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ရင္လဲခုနကေၿပာသလို ၿမန္ဆန္စြာ ရွာေတြ႕ႏိုင္ဖို.အတြက္ေတာင္းတာလဲၿဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ေဆာင္းပါးထဲမွာပါတဲ့ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ Indonesia ကို transit လုပ္မယ့္ တၿခားခရီးသည္ တစ္ေယာက္ကိုခ်က္ကင္ေကာင္တာကေန စလံုးၿပည္ဝင္ခြင့္ ဗီဇာ မရွိတဲ့အတြက္ ခ်က္ကင္ဝင္ဖို. ၿငင္းတယ္လို.ေရးထားပါတယ္။ ခရီးသည္ဟာ Indonesia ကိုဘယ္ေလေၾကာင္းနဲ့ transit လုပ္မွာ လဲဆိုတာအေရးၾကီးပါတယ္။ က်ေနာ္အရင္အပိုင္းေတြမွာေရးခဲ့ဖူးတဲ့ budget airlines မ်ားနဲ. Transit လုပ္မယ္ဆိုရင္ခရီးသည္ အေနနဲ့ စလံုးၿပည္ဝင္ခြင့္လိုသြားပါၿပီ။ budget airlines ေတြနဲ.မဟုတ္ဘူးတၿခားေလေၾကာင္းမ်ားနဲ့ ဆက္လက္ထြက္ခြာသြား မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဘာဗီဇာမွမလိုေတာ့ပါဘူး။ ခ်က္ကင္ေကာင္တာရဲ့ဝန္ထမ္းဟာခရီးသည္ ဘယ္ေလေၾကာင္းနဲ့ဆက္လက္ထြက္ခြာမယ္ဆိုတာ သိဖို.တာဝန္ ရွိပါတယ္။ တကယ္လို.ခရီးသည္က e-ticket ကိုင္ေဆာင္ထားခဲ့ရင္ system ထဲမွာတခါတည္းေဖာ္ၿပၿပီးသားပါ။

ဒါကိုဝန္ထမ္းကမသိပဲနဲ႕ စလံုးကိုသြားမယ့္ခရီးသည္ မွန္သမွ်စလံုးၿပည္ဝင္ခြင့္ဗီဇာ ပါရမယ္လိုထင္ၿပီး ေၿပာတာၿဖစ္ႏိုင္သလို၊ ခရီးသည္ ကိုင္ေဆာင္လာတဲ့ passport အမ်ိဳးအစားေပၚလည္းမူတည္ေနပါေသးတယ္။ စာေရးဆရာဟာေလေၾကာင္းလိုင္းဝန္ထမ္း အေနၿဖင့္ ၿပည္ဝင္ခြင့္ ေပးမေပးလံုးဝမသက္ဆိုင္ေၾကာင္းေရးထားပါတယ္။ ဒါကေတာ့သူမ်ားအလုပ္ကိုသူမသိပဲထင္ရာၿမင္ရာေတြေရးထားတာပါ။ ႏိုင္ငံတကာေလေၾကာင္းပ်ံသန္းမွဳဆိုင္ရာအဖဲြ.အစည္းၾကီးကေနခ်မွတ္ထားတဲ့စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ားအရ ေလေၾကာင္းဝန္ထမ္း အေနနဲ့ သက္ဆိုင္ရာၿပည္ဝင္ခြင့္မ်ားအတြက္စစ္ေဆးဖို.တာဝန္ရွိတယ္လို.ေရးထားပါတယ္။

အကယ္၍ခရီးသည္သြားတဲ့ႏိုင္ငံကေနၿပည္ဝင္ခြင့္မေပးပဲနဲ. က်ေနာ္ေရးခဲ့ဖူးတဲ့ deportee မ်ားၿဖစ္ခဲ့ရင္သက္ဆိုင္ရာႏိုင္ငံ လူဝင္မွဳ ၾကီးၾကပ္ေရးကေနေလေၾကာင္းလိုင္းကိုဒဏ္ေငြရိုက္ပါတယ္။ ဒါ့အၿပင္ခရီးသည္လာရာႏိုင္ငံ/ၿမိဳ.ကို ၿပန္ေခၚသြားဖို.တာဝန္ယူရပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ deportee ဆိုတဲ့အတိုင္းက်ေနာ္အရင္ကေၿပာခဲ့ဖူးတဲ့အစီအစဥ္မ်ားနဲ့ ခရီးသည္ခၿမာေငြကုန္လူပင္ပန္း အရွက္တကြဲလဲၿဖစ္ၾက ရတာပါ။ ဒီထက္မကပိုမိုေသၿခာေအာင္ထပ္ၿပီးေၿပာရမယ္ဆို ရင္ စကၤာပူ ICA ဟာ၂၀၀၈ခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းေလာက္မွာ e-visa ဆိုတဲ့စနစ္ကို စတင္က်င့္သံုးလာပါတယ္။ e-visa ဆိုတဲ့ အတိုင္းစာအုပ္ေပၚမွာေဖာ္ၿပေပးတဲ့ စတစ္ကာ မလိုေတာ့ပါဘူး။ e-visa ရဲ့အေၾကာင္းကို ေခါင္းစဥ္ နဲ့ မဆိုင္ေသာ္လည္းက်ေနာ္ေဖာ္ၿပသြားပါရေစ။ အရင္တံုးက ဆို စလံုးဗီဇာအတြက္ ေလွ်ာက္လႊာကို စလံုးက sponsor ေပးတဲ့ သူရဲ့ စလံုးမွတ္ပံုတင္မိတၱဴေလး ကိုတြဲၿပၿပီး သံရုံးမွာသြားတင္၊ သံရံုးကစစ္ေဆးၿပီး (၃)ရက္ၾကာရင္ၿပန္ထုတ္ေပးပါတယ္။ အဲ့ဒီလိုကေန စနစ္တစ္ခုလံုးကိုေၿပာင္းၿပီး သံရံုး မွာဗီဇာ မေလွ်ာက္ရေတာ့ပဲ၊ ကိုယ့္ကို sponsor ေပးတဲ့လူကိုယ္တိုင္ ICA website ကတဆင့္ online ေပၚကေနေလွ်ာက္၊ online ေပၚကေနပဲအၾကာဆံုး ၂၄ နာရီအတြင္းၿပန္ခ်ေပးပါတယ္။ e-visa ဆိုတဲ့စာရြက္တစ္ရြက္ ကိုလဲထုတ္လို. ရပါတယ္။ e-visa ၿဖစ္တဲ့အတြက္စာရြက္ကို ICA ကိုၿပစရာမလိုပါဘူး။

သို.ေသာ္e-visa ရဲ့ေခါင္းစီးမွာေတာ့ “ you are required to bring this paper e-Visa with you as the airlines requires you to produce it for verification when you check in “ လို. ICA လို.ေဖာ္ၿပထားတဲ့အတြက္ Airline အေနနဲ့ ၿပည္ဝင္ခြင့္ နဲ့ပတ္သတ္ၿပီးတာဝန္ရွိမရွိအရွင္းၾကီးပါ။ ဆရာေၿပာတဲ့အတိုင္းေၿပာရရင္ေတာ့ ICA က အားအားယားယား မေယာင္ရာဆီလူး လုပ္တာ ေတာ့မဟုတ္ႏိုင္ေကာင္းပါဘူးဗ်ာ။

အထက္ကေရးထားတာကေတာ့ က်ေနာ္အဲ့ဒီတံုးကေရးထားတဲ့ မူရင္းပါ။ အခုေနာက္ဆံုးေပၚ သတင္းကိုထပ္မံေၿပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့
ICA ဟာအခု E-Visa တစ္ခုထဲကိုပဲ လက္ခံတာမဟုတ္ေတာ့ပဲ အရင္နည္းလမ္းေဟာင္းၿဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ကသံရံုးမွာ တင္ၿပီးဗီဇာယူရတဲ့
စနစ္ကို ၿပန္လက္ခံတယ္လို႕ ရန္ကုန္ကလာတဲ့ ညီေလးတစ္ေယာက္စီကေန သိရပါတယ္။ ဘယ္လိုစာရြက္စာတမ္း ေတြလိုတယ္ဆိုတာ
ေတာ့ က်ေနာ္မသိပါဘူး။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ မေန႕ကမွသိလိုက္ရတဲ့ Air Asia ရဲ့ ေနာက္ဆံုးေပၚဝန္ေဆာင္မွဳပါ။ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ
Air Asia ဟာ KLCC (KL Budget Terminal) ကေနၿပီး ကမာၻ အႏွံကိုစာရိတ္နည္းနည္း နဲ႕ေၿပးဆြဲေနတာလူတိုင္းသိမွာပါ။ စလံုးကတခ်ိဳ႕
Air Asia နဲ႕ခရီးေဝးေတြကို စားရိတ္နည္းနည္းနဲ႕သြားဖို႕အတြက္ စလံုးကေန KL ကိုေလယာဥ္သြားစီးလာၾကပါတယ္။ က်ေနာ္ အရင္က
ေၿပာခဲ့သလို Budget Airline ေတြဟာ အိတ္ေတြကို တိုက္ရိုက္ေနာက္ဆံုးဆိုက္ေရာက္ရာ ေလဆိပ္ကိုပို႕လို႕မရပါဘူး။ ဒီေတာ့ ခရီးသည္
ေတြဟာ KL ကိုေစ်းအသက္သာဆံုးေလယာဥ္ကိုရွာၿပီးသြား ဟိုေရာက္ေတာ့ အိတ္ကိုၿပန္ထုတ္ၿပီး Air Asia ကိုခ်က္ကင္ၿပန္ဝင္ ၿပီးလိုရာ
ခရီးကိုဆက္ၾကပါတယ္။ ဒီေတာ့ Air Asia က ၁ ခ်က္ခုတ္ ၂ ခ်က္ၿပတ္တဲ့အေနနဲ႕ စလံုးကေန KL Transit သြားမယ့္သူေတြကို SIN-KL ခရီးစဥ္ကိုပါ Air Asia နဲ႕သြားမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္သြားလိုရာ ေနာက္ဆံုးၿမိဳ႕ေလဆိပ္အထိ အိတ္ေတြကို ပို႕ေပးဖို႕ဝန္ေဆာင္မွဳကိုတီထြင္ေပး
လိုက္ပါတယ္။ ဒါတင္မကေသးဘူး၊ ခရီးသည္ဟာ Transit Visa မလိုေတာ့ပဲ Transit Lounge ထဲကေန ေနာက္ခရီးစဥ္ကို ေၿပာင္းတက္ လို႕ရသြားပါတယ္။ စလံုးခ်န္ဂီမွာထဲက ေနာက္ဆက္ရမယ့္ခရီးအတြက္ Borading pass ကိုပါတစ္ခါထဲထုတ္ေပး လိုက္ပါတယ္။ သတိထား
ရမွာကေတာ့ ခရီးစဥ္ေတာက္ေလွ်ာက္ Air Asia ပဲၿဖစ္ရပါမယ္။ တၿခားဘယ္ေလေၾကာင္းမွေၿပာင္းလို႕မရပါဘူး။ Air Asia နဲ႕သြားတဲ့
ခရီးစဥ္ေတာက္ေလွ်ာက္ကိုသာ ဝန္ေဆာင္မွဳေပးသြားမွာပါ။ ဥပမာ အရွင္းဆံုးတစ္ခုကိုေၿပာရရင္ SIN-KUL-RGN sector ကို Air Asia နဲ႕
သြားမယ္ဆိုရင္ ရန္ကုန္ေရာက္တဲ့အထိ အိတ္ေတြကိုပို႕ေပးလိုက္မွာၿဖစ္ၿပီး၊ KL terminal ထဲကေနအၿပင္ထြက္စရာမလို၊ ဗီဇာမလိုပဲ
ရန္ကုန္ကိုဆက္ပ်ံမယ့္ေလယာဥ္ကို တန္းတက္သြားရံုပါပဲ။ တခါတေလ SIN-RGN တိုက္ရိုက္ေစ်းထက္သက္သာေနတက္တယ္ဗ်။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေစ်းသိပ္ၾကီးတာ မစီးခ်င္ရင္ နည္းနည္းအပင္ပန္းခံၿပီး အဲ့လိုပတ္သြားရင္ရတယ္ဗ်။

အခုေနာက္ဆံုးအပိုင္းအထိ ဖတ္ေပးၾကတဲ့ က်ေနာ့္ ညီအကိုေမာင္ႏွမ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ က်ေနာ္
မွ်ေဝေပးတဲ့ ဘာမွမဟုတ္တဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေလးေတြကေန ဗဟုသုတတစ္စံုတရာရသြားရင္ဆိုပဲ အလြန္ေက်နပ္ဖို႕ေကာင္းေနပါၿပီ။
ေနာင္မွာလဲ အလွ်င္းသင့္သလို ေလေၾကာင္းလိုင္းေတြနဲ႕ပတ္သတ္တဲ့ အေၾကာင္းအရာမ်ား ကုိတင္ေပးသြားပါ့မယ္။ က်ေနာ့္ ဘဝဟာ
အလႊာေပါင္းစံုကေနၿဖတ္သန္း လြင့္ေၿမာေနခဲ့ေတာ့ ေနာင္ဆက္တင္မယ့္ Blog Post အေနနဲ႕ Facebook မွာလဲ ေရးခဲ့ၿပီးၿဖစ္တဲ့ က်ေနာ့္
ရဲ့ ပင္လယ္ၿပင္ထဲက တခ်ိဳ႕အေတြ႕အၾကံဳေတြပါ။ သေဘၤာသားလို႕ေတာ့မထင္လိုက္ပါနဲ႕ဗ်၊ က်ေနာ္ရြက္ေလွ ပဲစီးခဲ့တာပါ။ အပိုင္း ၃ ပိုင္း ေလာက္ပဲပါမွာၿဖစ္တဲ့ “က်ေနာ္ ရြက္ေလွနဲ႕ ပင္လယ္မ်ား” လို႕ေခါင္းစဥ္တက္ထားပါတယ္။



SOL @ Hein Oo
Jurong Island, Singapore 1731hrs
08/12/2010

3 comments:

  1. အင္းဗ်ာ..။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေရွ႕ပိုင္းက ပို႕စ္ေတြမွာ ေဆြးေႏြးခဲ႕ၾကသလိုပဲ ခရီးသည္ အမ်ားစုအတြက္ အခ်က္အလက္ခၽြတ္ၿခဳံက်မႈ ေၾကာင္႕ ဒီျပႆနာမ်ိဳးဟာ ရွိေနဦးမွာပါပဲ။ ေနာက္တစ္ခ်က္က ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီက ထုံးစံမ်ားကလဲ နားလည္မႈလြဲမွားေစနုိင္တဲ႕အထိ ဆိုေတာ႕လဲ အျပစ္ေတာ႕မဆိုသာပါဘူး။ ဗဟုသုတျဖစ္ဖြယ္ပို႕စ္မ်ားအတြက္ေရာ..၊ မအားလပ္တဲ႕ၾကားက တကူးတက ဂရုတစ္စိုက္တင္ေပးတဲ႕အတြက္ပါ အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေရွ႕ဆက္ၿပီးလဲ ပို႕စ္ေကာင္းေကာင္းေတြ ဆက္လက္ေရးသားနုိင္ပါေစလို႕ ဆႏၵျပဳ ပါတယ္။ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစဗ်ာ။

    ReplyDelete
  2. ဟုတ္ပါတယ္ ကိုကူးေလြ႕ေရ ... ရန္ကုန္အၿပည္ၿပည္ဆိုင္ရာ မွာမလိုလားအပ္
    တဲ့ထံုးစံေတြနဲ႕ တိက်မွန္ကန္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကို မေပးႏိုင္ေသးေတာ့
    ခက္ပါတယ္။ အခုလို ေတာက္ေလွ်ာက္ဖတ္ေပးလာလို႕လဲ ေက်းဇူးအမ်ား
    ၾကီးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။

    ReplyDelete
  3. လာဖတ္သြားပါတယ္ဗ်ာ။
    ပို႕စ္ေကာင္းေကာင္းေတြ ဆက္လက္ေရးသားနုိင္ပါေစ။

    ReplyDelete