Thursday, December 9, 2010

ကြ်န္ေတာ္ ရြက္ေလွ နဲ႕ ပင္လယ္မ်ား (၁)

က်ေနာ့္ ရဲ့ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား နဲ့ ဆိုင္တဲ့ post ေတြကို အားေပးၾကတဲ့အတြက္ အမ်ားၾကီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ လို.ထပ္ေၿပာပါရေစ။ က်ေနာ့္ ဘဝရဲ့ အေတြ.အၾကံဳေတြထဲက ဒီတစ္ခါေတာ့က်ေနာ္ပင္လယ္ၿပင္ နဲ့ ေရၿပင္ေတြေပၚမွာၾကံဳေတြ႕ခဲ့ ရတဲ့အၿဖစ္အပ်က္ေလးေတြ ကို ကိုယ္ပိုင္မွတ္တမ္း အေနနဲ႕ေရးထားတဲ့အတြက္ ဖတ္လို႕ေတာ့သိပ္ေကာင္းမွာ မဟုတ္တဲ့အေၾကာင္း ၾကိဳတင္ေၿပာပါရေစ။

ဒီအေၾကာင္းအရာေတြရဲ့အစကေတာ့ ၂၀၀၀ၿပည့္ႏွစ္ေလာက္မွာဆိုေတာ့ ၁၀ ႏွစ္ေလာက္ေတာ့ၾကာၿပီေပါ့ဗ်ာ။ က်ေနာ့္ဘဝရဲ့အေတြ.အၾကံဳ ေတြကိုအဲ့ဒီကစခဲ့တာလို.ေၿပာလို.ရပါတယ္။ က်ေနာ္ ငယ္ငယ္ကထဲက သေဘၤာနဲ.ပတ္သတ္တာေတြ စိတ္ဝင္စား တယ္ဗ်။ က်ေနာ္အထင္ ေၿပာရရင္ (၈) တန္းေက်ာင္းသားဘဝမွာ အေဒၚ၊ ဝမ္းကြဲအမေတြ နဲ.တူတူ ေမာ္လၿမိဳင္ကို သြားလည္ တာကစတယ္ထင္တာပဲ။ ေမာ္လၿမိဳင္က ေမာရဝတီေရတပ္စခန္းဌာနခ်ဴပ္မွာ တစ္ပါတ္ေလာက္ေနလိုက္ေတာ့ အဲ့ဒီကေရတပ္ စစ္ဗိုလ္ ေတြကိုအားက်ၿပီး သေဘၤာ တစ္စီးကိုကိုယ္တိုင္ ေမာင္းခ်င္စိတ္ ေတြၿဖစ္လာတယ္။ ဒါ့အၿပင္ငယ္ငယ္ထဲကဘာေၾကာင့္ မွန္းေတာ့မသိဘူး၊ သတင္းစာေတြထဲမွာ ရြက္ေလွအသင္း ေအာင္ၿမင္မွဳေတြ ၊ ႏိုင္ငံၿခားကိုသြားၿပီးၿပိဳင္ပြဲဝင္တာေတြဖတ္ရေတာ့ ရြက္ေလွစီးခ်င္စိတ္တအားၿဖစ္တာ။ က်ေနာ္အိမ္ကို သင္တန္းပို.ခိုင္းေတာ့အိမ္က အကုန္အက် တစ္အားမ်ားတဲ့ အားကစားမို.လို.ထင္တယ္မလႊတ္ပဲ ေရပဲကူးခိုင္းထားတယ္ဗ်ာ။ ပင္လယ္ဆိုတာကိုလဲ တအားသေဘာက်ၿပီး ငယ္ငယ္ကဆို ပင္လယ္ဆိုတာကို တစ္ေယာက္ထဲလဲသြားတာပဲ။

က်ေနာ္ ၁၀ တန္းေရာက္ေတာ့စာတအားၾကိဳးစား ပါတယ္။ က်ေနာ္ စစ္တကၠသိုလ္တက္ၿပီးေရတပ္ကိုဝင္မယ္ေပါ့။ ကူညီႏိုင္တဲ့ထိပ္တန္း အရာရွိၾကီးမ်ားကလဲ ေရတပ္ရေအာင္ကူညီမယ္လို. ေၿပာၾကပါတယ္။ သို.ေသာ္ (၈) တန္း ေၿဖၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္း မွဳန္လာတဲ့မ်က္စိေၾကာင့္ မ်က္မွန္ေလး နဲ့ ၿဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ ေရတပ္ေတာ့ မေၿပာနဲ.ေတာ့ စစ္တကၠသိုလ္ေတာင္က်ေနာ္မေလွ်ာက္ ၿဖစ္ခ့ဲပါဘူး။ အဲ့ဒါၿပီးေတာ့ လက္ေတာ့ မေလ်ာ့ေသးဘူးဗ်။ က်ေနာ္ေရေၾကာင္းသိပၸံကိုေလွ်ာက္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္ ၁၀ တန္းတံုးက စာအလြန္ၾကိဳးစား ခဲ့ေသာ္လည္း ပါရမီကမပါေတာ့အမွတ္မေကာင္းဘူးဗ်။ ေရေၾကာင္းသိပၸံကန့္သတ္တဲ့ အမွတ္ကိုကပ္ၿပီး ေတာ့ဝင္သြားတယ္။ ေဆးစစ္တာ ဘာညာအကုန္ေအာင္ၿပီး၊ မ်က္လံုးစစ္တဲ့ေနရာမွာေတြ.ေရာဗ်ာ၊ အေမွာင္ထဲမွာမီးၿဖဳလား မီးနီလားစစ္တာေတာ့ေအာင္တယ္၊ အေဝးၾကည့္ စစ္ေတာ့ စစ္တဲ့ Captain ကသူၿမင္ရတဲ့ ေနရာမွာရပ္ခိုင္းၿပီးစစ္တာဗ်။ နည္းလမ္း တက်အကြာအေဝး အတိအက် ကေနၾကည့္ခိုင္းတာ ေတာ့မဟုတ္ဘူးေပါ့။ သူလုပ္တာလဲဟုတ္ေတာ့ဟုတ္ပါတယ္ သူၿမင္ရင္ၿမင္ရမယ္ေပါ့။ က်ေနာ္ကေတာ့မၿမင္ဘူးဗ်ာ ခက္တာက။ ေထာက္ၿပတဲ့ဟာေတြ အကုန္တလြဲေတြၾကီးပဲ။ ဒီလိုနဲ.က်ေနာ္အေလ်ာ့မေပးဘူး၊ အိမ္ကဒီဟာကိုေတာ့ၿဖစ္ေစခ်င္တယ္ေလ၊ အဲ့ဒါနဲ့ ပတ္သတ္ရာပတ္သတ္ေၾကာင္း ေတြနဲ့ အကူအညီေတာင္းေတာ့ က်ေနာ့္အတြက္ သီးသန့္ ေနာက္တစ္ခါထပ္စစ္ေပးပါတယ္။ ဒါမယ့္မၿမင္တာ က မၿမင္တာပဲဆိုေတာ့ ဘယ္ႏွစ္ခါစစ္စစ္က်မွာပါပဲ။ စစ္ေပးတဲ့ Captain ခမ်ာ က်ေနာ္မ်က္လံုးကမေကာင္းေၾကာင္း
သူ.အရာရွိကိုအားနာနာနဲ.ေၿပာရွာပါတယ္။ ဒါနဲ.က်ေနာ္ အေမနဲ.က်ေနာ့္ကိုအရာရွိၾကီးက ရံုးခန္းထဲမွာေခၚေတြ.ၿပီး၊ သူေအာင္ေပးလို.ေတာ့ရပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကေလး ဒီတစ္သက္လံုးဒီအဆင့္ နဲ.ေနသြားမွာမဟုတ္၊ ရာထူးတစ္ခါတက္တိုင္း တစ္ခါစစ္ေနေတာ့ က်ရင္ ရာထူးမတက္ေတာ့ပဲ ဘဝမွာအခက္အခဲေတြရွိႏိုင္တဲ့အေၾကာင္းသူတို. ေရေၾကာင္းေလာကအေၾကာင္း ရွင္းၿပပါတယ္။က်ေနာ္နဲ.မာမားလဲ အရာရွိၾကီး ဆိုလိုခ်င္တာခ်က္ခ်င္းသေဘာေပါက္ေတာ့၊လက္ေလ်ာ့လိုက္ၾကတယ္။ ဒီလိုနဲ့က်ေနာ္သေဘၤာအရာရွိ တစ္ေယာက္ၿဖစ္ မလာ ခဲ့ဖူးေပါ့ဗ်ာ။

ဒီလိုနဲ.က်ေနာ္ ၁၉ ႏွစ္သားေလာက္မွာၿဖစ္မယ္ထင္တယ္၊ က်ေနာ္ဘီယာကိုယ္စားလွယ္လုပ္လို႕ ရတ့ဲအၿမတ္အစြန္းေလး ေတြရွိေတာ့ ရန္ကုန္ရြက္ေလွအသင္းမွာ ေႏြရာသီသင္တန္း ကိုယ့္ဟာကိုယ္သြားတက္လိုက္တယ္။ အေတာ္ေပ်ာ္တာဗ်၊ က်ေနာ္အရမ္းတက္ခ်င္ တဲ့ ရြက္ေလွတစ္စီးကိုစီးခြင့္ရတယ္။ ၿပီးေတာ့ တက္မကိုလဲကိုယ္တိုင္ကိုင္ၿပီး သြားခ်င္တဲ့ေနရာ သြားႏိုင္ တယ္ဗ်ာ။ Helmsman လို.ေခၚပါတယ္။ Captain ေတာ့မဟုတ္ဘူးေပါ့ဗ်ာ။ ဘယ္လိုပဲၿဖစ္ၿဖစ္ က်ေနာ္ ၿဖစ္ခ်င္တာေတြထဲက တစ္စိတ္တစ္ ေဒသၿဖစ္လာ ေတာ့ ဝမ္းသာတယ္။ သင္ေတာ့ႏွစ္ေယာက္စီးရြက္ေလွေပါ့၊ တစ္ေယာက္က crew နဲ့တစ္ေယာက္ က helmsman ေပါ့။ ကုန္းေပၚမွာ lecture ေပးၿပီး ေရထဲကိုသြားသြားၿပီး သင္ရတယ္လို.ပဲမွတ္မိေတာ့တယ္။ အလြန္ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ရမွာေၾကာက္တက္တဲ့ က်ေနာ့္မွာ ၿပိဳင္ပြဲေတြခဏခဏ ၿပိဳင္ရတယ္ဗ်ာ။ သင္တန္းဆင္းေတာ့ Qualify Helmsman ဆိုတဲ့ Certificate တစ္ခုရတယ္။ အခုခ်ိန္ထိ က်ေနာ္ တၿမတ္တႏိူးသိမ္းထား တံုးပါ။ ဒီ certificate နဲ.ပတ္သတ္လာတာ ကို ေနာက္ပိုင္း တစ္ေနရာမွေရးသြားပါအံုးမယ္။ သင္တန္းၿပီးေတာ့ေလွကို ဆက္စီးခ်င္ ေသးတယ္ ေလ ဒါနဲ. မရွိရွိ တဲ့ပိုက္ဆံကိုကုတ္ကပ္ၿပီး ကိုယ့္သေဘာနဲ.ကိုယ္အသင္းမွာ member ဝင္လိုက္တယ္။ အပတ္တိုင္းလိုလို ရြက္ေလွေတာ္ေတာ္ ေလးစီးၿဖစ္တယ္ေပါ့။ ဒါမယ့္အလြန္ေတာ္တဲ့ရြက္ေလွ အားကစားသမား တစ္ေယာက္ေတာ့ ၿဖစ္မလာပါဘူး။

အဲ့ဒီလိုေနရာကေန က်ေနာ္တို.Club က အငယ္တန္း ရြက္ေလွ အသင္း တစ္သင္း စကၤာပူမွာသြားၿပိဳင္ဖို.ရွိလာတယ္။ အဲ့ဒီအခိ်န္မွာသူတို.ကလဲေန.စဥ္ training လုပ္ေတာ့ က်ေနာ္ စၿပီး ဝလာတဲ့က်ေနာ္ body weight ကိုထိမ္းဖို.ဆိုၿပီးသူတို.နဲ့တူတူ physical training လိုက္လုပ္တယ္။ on water training ဆင္းေတာ့ နည္းၿပတစ္ေယာက္နဲ႕ တူတူေရထဲကို ဘုတ္နဲ.လိုက္ၿပိးေက်ာက္ဆူးခ်တာတို.၊ အခ်ိန္မွတ္ေပးတာ တို.ကူညီတယ္ဗ်။ က်ေနာ္ကငယ္ငယ္ေလးထဲကအားကစားနဲ့ရင္းႏွီးေတာ့အဲ့ဒီလို ေနရတာကိုသေဘာက်တယ္။ တစ္ၿဖည္းၿဖည္းနဲ့ကေလးေတြနဲ.သံေယာဇဥ္ၿဖစ္လာမိတယ္။

က်ေနာ့္ ဘဝ ရဲ့ ေက်းဇူးရွင္ၾကီးအန္ကယ္လ္ဦးမိုးၿမင့္ ကလဲ က်ေနာ့္ကိုအကူအညီလိုရင္ေၿပာပါ ဆိုေတာ့အလုပ္လက္မဲ့ၿဖစ္ေနတဲ့ က်ေနာ္႕ အတြက္ အလုပ္တစ္ခုမ်ား ရွိရင္ ေပးပါလို.အကူအညီေတာင္းလိုက္တယ္ဗ်။ အန္ကယ္ကသူ.ရံုးကိုလာခဲ့ပါဆိုေတာ့၊ က်ေနာ္ေနာက္ေန.သူ.ရံုးသြားတယ္ဗ်။ တိုတိုေၿပာရရင္က်ေနာ္ကိုေမးခြန္းတစ္ခိ်ဳ.ေမးၿပီး သူ.ကိုယ္ပိုင္ေငြထဲကေန ေထာက္ပံေၾကးေငြတစ္လကို FEC ၅၀ေပးမယ္။ Sailing Club မွာလိုအပ္တာေတြလုပ္ဖို.နဲ့ ကေလးေတြကို Training ေပးတဲ့ေနရာမွာ Training Assistant တစ္ေယာက္အၿဖစ္ အလုပ္ခန့္ေပးမယ္ ဆိုေတာ့အင္မတန္ဝမ္းသာတာဗ်ာ။ က်ေနာ္ တက္သေလာက္မွတ္သေလာက္နဲ့ club ကေလွစီးေတာ္တဲ့သူ ေတြက လဲကူညီၾကတယ္ေပါ့။ က်ေနာ္အလုပ္ စလုပ္ၿပီးတစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ တကယ့္ကို မထင္မွတ္ထားတဲ့အၿဖစ္ေပါ့။ မေလးရွားမွာ သြား ၿပိဳင္မယ့္ ရြက္ေလွ အသင္းတစ္သင္းမွာ က်ေနာ္ကို နည္းၿပအေနန့ဲေနလိုက္သြားဖို.ပါ။ တကယ္ေတာ့က်ေနာ္က ရြက္ေလွနည္းစနစ္ေတြကို ၿပႏိုင္တဲ့နည္းၿပတစ္ေယာက္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ ကႊ်မ္းက်င္သူမ်ားစီစဥ္ေပးထားတဲ့ training program တစ္ခုကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေပးႏိုင္တဲ့ training assistant တစ္ေယာက္အၿဖစ္ပဲရွိတာပါ။ အဲ့ဒီမွာကေလးေတြ အတြက္ စီစဥ္စရာရွိတာေတြစီစဥ္တာ၊ Physical training လုပ္ေပးတာကို က်ေနာ္က အဓိကလုပ္ၿပီး၊ အန္ကယ္ support လုပ္ေပးတဲ့ဝါရင့္ရြက္ေလွသမားတစ္ေယာက္ ရဲ့အကူအညီ ယူၿပီး ေတာ့ က်ေနာ္ရဲ့ team ကိုေလ့က်င့္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အန္ကယ္ဒီအသင္းနဲ့ပတ္သတ္ၿပီး ေအာင္ၿမင္မွဳရခ်င္တယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ ေကာင္းေကာင္း နားလည္ပါတယ္။ On water training ေတြကို သူကိုယ္တုိင္ေနပူၾကီးထဲ ဘုတ္နဲ့.ဆင္းၾကည့္တာ၊ Physical Training ကိုမနက္အေစာၾကီး လာၾကည့္အားေပးတာခဏခဏပါ။

က်ေနာ္မွာလဲ က်ေနာ္ရဲ့ပထမဆံုး ႏိုင္ငံတကာၿပိဳင္ပြဲတစ္ခု ကို တာဝန္ယူရတာဆိုေတာ့အရမ္းကိုဆုရခ်င္တာဗ်ာ။ ၿပိဳင္ပြဲေရာက္ဖို.တစ္လ ေလာက္အလိုမွာေတာ့ ဟိုမွာၾကိဳတင္ေလ့က်င့္လို.ရေအာင္ ရန္ကုန္ကေနအဖဲြ.ေခါင္းေဆာင္ အန္ကယ္ဦးစိုးမင္းေအာင္ ေခါင္းေဆာင္ၿပီး မနက္အေစာၾကီးရန္ကုန္ကေနထြက္ခဲ့တာ သြားလိုရာေနရာကို ညမိုးခ်ဳပ္မွ ေရာက္ပါတယ္။ က်ေနာ္ရဲ့ပထမဆံုးႏိုင္ငံၿခားခရီးစဥ္ ၿဖစ္သလိုပထမဆံုး ေလယာဥ္ပ်ံစီးဖူးၿခင္းပါ။ သြားၿပိဳင္တဲ့ႏိုင္ငံက မေလးရွားႏိုင္ငံ ကိုတာကီနာဘာလူး (Kota Kinabalu) ၿမိဳ.၊ မေလးရွား၊ ဘရူႏိုင္း နဲ့ အင္ဒိုနီးရွားသံုးႏိုင္ငံပိုင္တဲ့ေဘာ္နီယိုဆိုတဲ့ကြ်န္းၾကီးတစ္ခုေပၚမွာတည္ရွိပါတယ္။ ပင္လယ္ကေတာ့ေတာင္တရုတ္ ပင္လယ္ပါ။ က်ေနာ္မွာပင္လယ္ထဲမွာေလွတစ္ခါမွမစီးဖူး၊ စက္တက္ဘုတ္လဲမေမာင္းဘူးတာနဲ.ေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္လွဳပ္ရွားမိတယ္။ အစပိုင္းမွာေတာ့ လွိဳင္းေလ ၿငိမ္သက္ေတာ့သတိမထားမိဘူး။ ပင္လယ္ထဲဆင္းၿပီးၿပန္လာရင္ လူကၿငိမ့္ကနဲၿငိမ့္ကနဲ ဓာတ္ေလွကား စီးသလိုၿဖစ္ေနတယ္။ အစကေတာ့မသိဘူးဗ်၊ေနာက္မွ အဲ့ဒါလွိဳင္းမူးတာတဲ့။ ၿပိဳင္ပြဲအၾကီး မစမီမွာ မေလးရွားႏိုင္ငံအမ်ိဳးသားတံခြန္စိုက္ၿပိဳင္ပြဲ တစ္ခု စေတာ့ အစထဲကၾကိဳတင္စီစဥ္ထားတဲ့အတိုင္းက်ေနာ္႕ကေလးေတြလဲဝင္ၿပိဳင္ၾကတယ္ဗ်။ က်ေနာ္ကေတာ့က်င္းပေရးေကာ္မတီက အကူအညီ ေတာင္းလို. ေရထဲမွာခ်ထားတဲ့ အမွတ္အသားတစ္ခုကိုေစာင့္ရတဲ့ အငယ္စားဒိုင္လူၾကီးလိုမ်ိဳးေပ့ါဗ်ာ၊ အဲ့ဒါတာဝန္ယူရေတာ့ Rubber Dinghy လို.ေခၚတဲ့ ေလသြင္းဘုတ္တစ္စင္းနဲ့ေက်ာက္ခ်ၿပီးေစာင့္ရတာ။ အဲ့ဒီေလွကအမိုးမပါဘူးဗ်။တစ္ေနကုန္ေရထဲမွာေနတာမ်ားတယ္။ Lunch ကိုေတာ့ဘုတ္နဲ.လာပို.တယ္၊ ေရနဲ.အခ်ိဳရည္ဘူး ေတြကေတာ့ေလွထဲမွပါၿပီးသားေပါ့။ လိွဳင္းရွိေနေတာ့ေလွကၿမင့္လိုက္က်လိုက္ ၿဖစ္ေနတာ အဆက္မၿပတ္ဗ်ာ။ အဲ့ဒီမွာမွက်ေနာ္ လွိဳင္းမူးၿခင္းဒဏ္ကိုစေတြ.ေတာ့တာပဲ။ စားမွ်ဆိုတာအန္တာ၊က်ေနာ္မွာ ေရေသာက္လဲ အန္မယ္ဆိုတာသိေပမယ့္ေရဓာတ္ကုန္ဆံုးမွာစိုးလို.အန္လဲအဆက္မၿပတ္ေသာက္ေနရတာ။

က်ေနာ္စိတ္ထင္ေတာ့ေနသားက်သြားလိမ့္မယ္လို.ေအာက္ေမ့ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္း အာစီယံႏိုင္ငံမ်ားၿပိဳင္ပြဲ စသည့္ တိုင္ေန.စဥ္ေရထဲဆင္း ေန.စဥ္လိွဳင္းမူးၿပီးအန္တာပါ။ သူမ်ားႏိုင္ငံကနည္းၿပေတြကေမးၾကတယ္၊ၿမန္မာနည္းၿပပင္လယ္ထဲမေရာက္ဖူးဘူးလားတဲ့ ဟုတ္တယ္ေလ က်ေနာ္တို.ကအင္းယားကန္ထဲမွာ လွိဳင္းမရွိပဲေနလာတာဆိုေတာ့က်ေနာ္မွာ အရွက္ကြဲလိုက္တာ။

က်ေနာ့္ ကေလးေတြၿပိဳင္ပြဲမွာ တစ္ဦးခ်င္းၿပိဳင္ပြဲ နဲ့ အဖြဲ.လိုက္(Team)ဆိုၿပီးရွိတဲ့အထဲမွာ Team ကက်ေနာ္တို႕ ဆုရႏိုင္ဖို.အလားအလာ ရွိလာပါတယ္။ သူကပတ္လည္အမွတ္ေပးစနစ္နဲ.ၿပိဳင္ရတာဆိုေတာ့ ေနာက္ဆံုးၿပိဳင္ပဲြတစ္ခုမွာ Thailand နဲေတြ႕ရမွာပါ။ Thai အသင္း အေနနဲ႕ပတ္လည္ၿပိဳင္ပြဲရမွတ္ေတြမွာ မေကာင္းေတာ့ သူ႕မွာဆုရဖို.အလားအလာလံုးဝမရွိေတာ့ဘူး၊ သို.ေသာ္က်ေနာ္တို.ကသူ.ကိုႏိုင္ရင္ အမွတ္ေပးစနစ္အရ ေရႊ ရမွာပါ။ ရွဳံးရင္ေတာ့ ဒုတိယဗ်ာ။ ဘယ္သူမဆိုေရႊပဲလိုခ်င္တာေပါ့။ ၿပိဳင္ပြဲက တစ္ရက္နားၿပီးေတာ့ ေနာက္ေန.မွာဒီ Thai နဲၿပိဳင္ရမွာဆိုေတာ့ က်ေနာ္ကေလးေတြဖင္ဘူးေတာင္းေထာင္ၿပီး ဘုရားရွိခုိးလိုက္ၾကတာ။ ရန္ကုန္မွာက်န္ခဲ့တဲ့ ကေလး မိဘမ်ားကလဲေဗဒင္ဆရာ ဆီ အေၿပးသြားၿပီး Urgent ယတ်ာေတြေၿခၾကနဲ့ ေတာ္ေတာ္ကိုအလုပ္မ်ားၾကတာ။ က်ေနာ္မွာညအိပ္ လို.မေပ်ာ္ေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္အရမ္းရခ်င္တယ္ေလ၊ အန္ကယ့္အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ေရႊရခ်င္တယ္။ ေနာက္ေန.ကေလးေတြေရထဲဆင္း ၿပီးကိုယ္ကေတာ့ Coaches boat လို.ေခၚတဲ့နည္းၿပေတြအားလံုး စုစီးၾကတဲ့ အင္ဂ်င္သံုးလံုးတက္ဘုတ္ၾကီးေပၚ ကေန ၿပိဳင္ပြဲကို မွန္ဘီလူး ကိုယ္စီနဲ့ၾကည့္ၾကတာ။ အဲ့ဒီမွာမေလးနည္းၿပနဲ.ထိုင္းနည္းၿပနဲ.ကတစ္တြဲ၊ ထိုင္းႏိုင္ရင္မေလးေတြကအလိုလိုေရႊရၿပီေလ။

က်ေနာ္ကိုေတာ့စကၤာပူနည္းၿပအၿဖဴေကာင္ကကူညီတယ္။ စလံုးကခ်မ္းသာေတာ့နည္းၿပကိုႏိုင္ငံၿခားကေနဌားၿပီး သင္ခိုင္းတာေလ။
သူ.အသင္းက team ၿပိဳင္ပြဲမွာဆုမခ်ိတ္ေတာ့ဘူးဆိုေတာ့ သူကသက္သက္က်ေနာ္တို.ကိုကူညီၿပီးၾကည့္ေပးတာ။ သိတ့ဲအတိုင္း က်ေနာ္ ကတကယ့္ နည္းၿပအစစ္ မဟုတ္ေတာ့သူကမွန္ဘီလူးနဲ့ၾကည့္ၿပီး အေၿခအေနေၿပာေပးတယ္။ ခက္တာကအေတာ္လဲေဝးၿပီး ေနာက္ဆံုး ပန္းဝင္ သြားတဲ့အခ်ိန္မွာဘယ္သူႏိုင္လဲမသဲကြဲဘူး။ ပြဲၿပီးေတာ့ ခပ္လွမ္းလွမ္းကေနက်ေနာ့္ကေလးေတြေလွေတြကမ္းကိုၿပန္ကုန္ၾကၿပီ က်ေနာ္မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး စကၤာပူအသင္းက ကေလးတစ္ေယာက္ ေလွဌားၿပီးေရထဲဆင္းသြားေမးေတာ့ ငိုေနၾကတာေတြ.ေတာ့ရွဳံးၿပီ ဆိုတာ သိလိုက္တယ္။ ေအာ္မေလး ထိုင္း နည္းၿပမ်ားေပ်ာ္လြန္းလို.ေလွေပၚမွာထေတာ္ခုန္တာဗ်ာ။ က်ေနာ္မွာေတာ့ စိတ္က အေတာ္ကို ညစ္သြားတယ္။ ရန္ကုန္ကမထြက္လာမီမွာထားတာ ဘယ္သူ.မွမႏိုင္ရင္ေန ထိုင္းကိုေတာ့ ႏိုင္ေအာင္ ၿပိဳင္ခဲ့ဆိုေတာ့အခုရွဳံးၿပီ။ ဒုကၡေတာ့ေကာင္းေကာင္းၾကီးေတြ.ၿပီေပါ့။ ကုန္းေပၚေရာက္ေတာ့ရံွဳးလို.ညစ္ေနပါတယ္ဆိုမွ သတင္းစာေတြကအင္တာဗ်ဳးမလို.တဲ့။ က်ေနာ့္ကေလးေတြမွာေတာ့ေသာင္ၿပင္ေပၚမွာမ်က္ရည္နဲ့မ်က္ခြက္ေပါ့။ သတင္းစာမ်ားကလဲငိုယိုေနၾကတဲ့ ပံုေတြရိုက္သြားၾကၿပီး၊ ေနာက္ေန့ထုတ္တဲ့သတင္းစာမ်ား မွာ ေဝေဝဆာဆာၾကီး ကိုပါလာတာ။ ဘယ္တက္ႏိုင္မလဲ၊ ကံတရားပဲေပါ့ဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို.ႏိုင္ငံအတြက္ေငြတံဆိပ္ တစ္ခုေတာ့ ယူသြား ေပးႏိုင္ပါေသးတယ္။

1 comment:

  1. စိတ္ဝင္စားစရာ ဘဝ အေတြ႕အႀကဳံမ်ားပါပဲဗ်ာ။ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာ ကို အားနည္းခ်က္ေတြၾကားက တစ္စိတ္တစ္ေဒသ ျပည္႕ဝေအာင္ ႀကိဳးစားနုိင္ခဲ႕ၿပီး နုိင္ငံတကာ ၿပိဳင္ပြဲအေတြ႕အႀကဳံ အထိ ေအာင္ျမင္မႈ ရခဲ႕တာ အားက်စရာပါပဲ။ခ်ီးက်ဴးတယ္ဗ်ာ။ ဂုဏ္လဲယူပါတယ္။ လိႈင္းမူးတဲ႕ေဝဒနာက ေတာ႕ တစ္ကယ္ပဲ အေတာ္ေလးကို ခံရခက္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္လဲ အလုပ္လိုအပ္ခ်က္အရ နွစ္လေလာက္ ဘုတ္ တစ္စီးနဲ႕ ေန႕စဥ္ ပင္လယ္ထဲသြားၿပီး ဆာေဗးသြားတုိင္းဖူးတယ္။ဘုတ္ေပၚမွာတုန္းကေတာ႕ လိႈင္းနဲ႕ ဘာနဲ႕ ဆိုေတာ႕ သိပ္မသိသာေပမယ္႕ ျပန္လာလို႕ ကုန္းေပၚေရာက္တဲ႕အခါ ေခါင္းထဲမွာ နိမ္႕လိုက္ ျမင္႕လိုက္
    ...ထိုင္ေနလဲ ေခါင္းထဲမွာ လႈပ္တုတ္လႈပ္တုတ္၊ ညအိပ္ေတာ႕လဲ ေခါင္းထဲမွာ လႈပ္တုတ္ လႈပ္တုတ္နဲ႕ ခံစားခ်က္ႀကီးက ေပ်ာက္ကို ေပ်ာက္မသြားဘူး။ အစားလဲ ေကာင္းေကာင္း စားမဝင္၊ ေကာင္းေကာင္းလဲ အိပ္မရနဲ႕ ေတာ္ေတာ္ ဒုကၡမ်ားခဲ႕ဖူးပါသဗ်ာ။

    ReplyDelete