Monday, November 8, 2010

က်ေနာ္နဲ႕ Airlines Industry အပိုင္း (၆)

Boarding gate မွာၾကံဳဖူးးတဲ့ေနာက္ထပ္အၿဖစ္အပ်က္ေလးေတြကိုက်ေနာ္ဒီအခန္းမွာေၿပာသြားပါ့မယ္။ တစ္ရက္ေတာ့ညေနပိုင္းက်ေနာ္ ဘန္ေကာက္ဂိတ္တာဝန္က်ပါတယ္။ အဲ့ဒီ duty ကအဲ့ဒီေန႕အတြက္ေနာက္ဆံုးduty ပါ။ၿပီးရင္ၿပန္လို.ရပါၿပီဗ်၊ အဲ့ဒါေၾကာင့္လဲက်ေနာ္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲခိ်န္းထားလိုက္တယ္။ အစပိုင္းေတာ့ဘာၿပသနာမွမရွိဘူး။ tour group ေတြမ်ားေတာ့ဂိတ္ထဲကိုလူဝင္တာလဲ ေတာ္ေတာ္မ်ား ေနၿပီ၊ ေအးေဆးေပါ့၊ တကယ္ကိုေအးေဆးၿပီးသြားေစခ်င္တာေလ၊ ကိုယ့္မွာကိစၥကရွိေနတာဆုိေတာ့။ ဂိတ္တာဝန္ ေတြကိုပံုမွန္အတိုင္းလုပ္ေနတံုး SSU မွာၿပသနာေပၚေနတယ္၊ airline ကလာပါဆိုလို.သြားၾကည့္ေတာ့ယိုးဒယားခရီးသည္ တစ္ေယာက္ က်ည္ဆံယူလာလို.တဲ့၊ တကယ့္ကိုအၾကီးအက်ယ္ ၿပသနာပါ။ SSU ကသူ.ကိုေပးမသြားေတာ့ပဲရဲကိုေစာင့္ရပါမယ္တဲ့။ သိတဲ့အတုိင္း ကိုေရႊရဲေတြကသူတို.မွာအဆင့္ဆင့္အစီရင္ခံလူစုလုပ္ရမွာဆိုေတာ့အနည္းဆံုးဂိတ္ကိုနာရီဝက္ေလာက္ၾကာမွေရာက္မွာပါ။ ခရီးသည္ ဟာခ်ဴလာေလာင္ေကာင္းတကၠသိုလ္ကဆရာတဲ့ဗ်ာ။ဘာကိစၥရွည္ၿပီးယူလာလဲမသိဘူး။ သူ.မွာဒီဟာကုိလိပ္ပတ္လည္ေအာင္ english လိုရွင္းမၿပႏိုင္ေတာ့တၿခားယိုးဒယားခရီးသည္တစ္ေယာက္က ဘာသာၿပန္ေပးေနတာပါ။ ခက္တာကေလယာဥ္ထြက္ဖို.မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ ပဲလိုပါေတာ့တယ္။ ေနာက္ ၅ မိနစ္ဆိုရင္ boarding ေခၚေတာ့မွာပါ။ ေသၿခာတာကေတာ့ဒီခရီးသည္ကို ခ်ထားခဲ့ရေတာ့မွာေပါ့။ သူမွာလဲ ဒီေလယာဥ္နဲ.ပဲလိုက္ခ်င္ေၾကာင္းေၿပာေနတာ။ ခနေနေတာ့ရဲေတြေရာက္လာေရာ၊ ဘာမွမေမးရေသးဘူး၊ခ်န္ထားခဲ့ပါတဲ့ၾကာမွာတဲ့၊ ၿပီးတာပဲေပါ့။ ခရီးသည္ကိုလိုက္ပါခြင့္မၿပဳဘူးလဲဆိုေရာသူနဲ့တူတူ တစ္အုပ္ထဲလာတဲ့ခရီးသည္ေတြကဘာၿဖစ္တာလဲ ဆိုၿပီးဂိတ္အၿပင္ ကိုထြက္ဖို.ၾကိဳးစားပါတယ္။ က်ေနာ္တို.ကလဲေပးမထြက္ပါဘူး။ ဟုိမွာက boarding ေခၚေနပါၿပီ။ အေယာက္ ၂၀ေလာက္ကေလယာဥ္ေပၚ မတက္ပဲေပကပ္ေနပါတယ္။ ဘာေၿပာေၿပာနားမလည္ပါဘူး။ ဂိတ္တစ္ခု လံုးလဲဆူညံၿပီးဘာေတြၿဖစ္ ေနမွန္းကိုမသိပါဘူး။

ခရီးသည္ေတြအကုန္ေလယာဥ္ေပၚေရာက္ေနၿပီ။ ဒီအုပ္စုတစ္ခုပဲ က်န္ေတာ့ crew ကခ်ထားခ့ဲဖို. ေၿပာတယ္။ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး အေယာက္ ၂၀ ေက်ာ္ကိုခ်ထားခဲ့မလဲ။ ပိုေတာင္ရွဳပ္ကုန္မွာပါ။ ဒါနဲဘာသာၿပန္ရဲ့အကူအညီနဲ႕ ဒီခရီးသည္ကိုေတာ့ဘယ္နည္းနဲ့မွတူတူ လိုက္ပါခြင့္ ၿပဳမွာ မဟုတ္ေၾကာင္း နင္တို.အကုန္ေလယာဥ္ေပၚကိုတက္ပါဆိုတဲ့အေၾကာင္းကိုအၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေၿပာမွမတက္ခ်င္ တက္ခ်င္ နဲ့ တက္သြားၾကပါတယ္။ ယိုးဒယားေတြမ်ားအမိ်ဳးခ်စ္ၾကတာကန္းကုန္ပါပဲ။ ဒီက်ည္ဆံယူလာတဲ့ခရီးသည္ကိုေတာ့ရဲကထံုးစံအတိုင္း ေတြလုပ္ ၿပီး၊ က်ေနာ္တို.လက္ထဲကိုၿပန္လႊဲအပ္ လိုက္တဲ့သကာလမွာေတာ့ဒီလူအၿပင္ေရာက္သည္အထိဆက္ၿပီးတာဝန္ယူရေတာ့တာ ေပါ့ဗ်ာ။

ဂိတ္မွာထူးထူးၿခားၿခားၿဖစ္တဲ့ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ Jakata ကိုထြက္မယ့္ flight တစ္ခုမွာပါ။ computer system ထဲမွာ Deportee ခရီးသည္၊ စလံုး လဝက (ICA) ကၿပည္ဝင္ခြင့္မေပးပဲလာရင္းႏိုင္ငံကိုၿပန္ပို.ခိုင္းတဲ့ခရီးသည္ကိုေခၚပါတယ္။ Deportee နဲ့ပတ္သတ္တဲ့ အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ေတြကို ေနာက္အခန္းမွာက်ေနာ္ေၿပာသြားပါ့ မယ္။ အခုဂိတ္မွာၿဖစ္ေနတာဆိုေတာ့ Deportee အေၾကာင္းရွင္း လိုက္ရင္အရမ္းေတြရွည္ၿပီးလိုရင္းမေရာက္မွာ စိုးလို.ပါ။ ခရီးသည္က India passport holder ပါ။ ဒီလိုခရီးသည္ေတြကို ေလယာဥ္ထြက္ ခါနီး မိနစ္ ၂၀ ေလာက္လိုမွရဲအေစာင့္တစ္ေယာက္ က်ေနာ္တို.ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ကသူ.စာအုပ္ကိုကိုင္ၿပီးတူတူလာေလ.ရွိပါတယ္။ ဂိတ္ကပံုမွန္တိုင္းေအးေဆးပါ။ deportee ကိုလဲဂိတ္အၿပင္မွာေတြ.ေနရတယ္။ ဒါေပမယ့္ခရီးသည္ကစကားေတြတအားေၿပာ ေနတာ ကိုေတြ.တယ္ဗ်။ က်ေနာ္တို.ဝန္ထမ္းကလဲသူ.ကိုရွင္းၿပေနတာေတြ.တယ္။တစ္ခုခုေတာ့လြဲေနၿပီ ေပါ့။ ခနေနၾကေတာ့က်ေနာ္တို. ေဝၚကီေတာ္ကီစက္ေပၚ မွာအသံေတြစၾကားလာေနရၿပီ။ ဒီလူကိုတာဝန္ က်တဲ့သူကက်ေနာ္တို. ဂိတ္ေတြကိုၾကီးၾကပ္ရတဲ့ အထက္အရာရွိ နဲ.အၿပန္အလွန္ေၿပာေနၾကတာေတြ။ သူတို.စကားေတြအရခရီးသည္ဟာ ဒီေလယာဥ္နဲမလိုက္ဖူးလို. ၿငင္းေနတဲ့အေၾကာင္းပါ။ တကယ္ဆို ရင္ ေတာ့ၿငင္းခြင့္မရွိပါဘူး။ ဒီေတာ့အထက္ကတစ္ဆင့္ၿမင့္တဲ့အရာရွိကသူလာမယ္တဲ့။သူေရာက္လာေတာ့လဲ အေၿခအေနကသိပ္ မထူး ပါဘူး။ ဒါနဲ႕သူထက္ရာထူးပိုၾကီးတဲ့ ဒုတိယမန္ေနဂ်ာကစက္ေပၚတက္လာၿပီး၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမန္ေနဂ်ာ၊ ေလေၾကာင္းလိုင္း အထူးလံုၿခံဳေရး မန္ေနဂ်ာမ်ား နဲ့့အတူအၿမန္လာ ေနၿပီလို.ေၿပာပါတယ္။ သူတို.ေရာက္လာတဲ့အခါမွာေတာ့အေၿခအေနကပိုမိုတင္းမာလာၿပီး၊ လက္သီးလက္ေမာင္းတန္းတဲ့အဆင့္ေအာ္ၾကဟစ္ၾကတဲ့ဆီကိုေရာက္ေရာဗ်ာ။ လံုၿခံဳေရးကလဲလက္ထိပ္ခက္မယ္ၾကီး တကဲကဲ လုပ္ေနတာ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာေတာ့ဂိတ္ထဲကခရီးသည္ေတြအကုန္ ေလယာဥ္ေပၚေရာက္ၿပီးလို.ဒီလူပဲ က်န္ ပါေတာ့တယ္။ crew ကလဲဂိတ္ ထဲမွာလာၿပီးေမးေလယာဥ္အေပါက္ဝမွာရွိ ေနတဲ့က်ေနာ့္ runner ကလဲ စက္ေပၚကေန captain ေမးေနတဲ့အေၾကာင္းမေစာင့္ႏိုင္ေၾကာင္း ေၿပာပါတယ္။ မန္ေနဂ်ာ ကၾကားၿဖတ္ ၿပီးေလယာဥ္ဟာဒီခရီးသည္ကို ေစာင့္ရမယ္လို႕ ေၿပာပါတယ္။ ထံုးစံေတာ့မဟုတ္ဘူး၊ သို.ေသာ္ အထူးကိစၥ ၿဖစ္ေနတယ္ဆိုေတာ့ေလ။ ဒါနဲ႕ဘယ္လိုမွေၿပာမရတဲ့အဆံုးမွာေတာ့ခုနကဘယ္အခ်ိန္တံုး ထဲကစစ္ကူေခၚ ထားတာလဲမသိတဲ့ လံုၿခံဳေရးေတြနဲ.ဒီလူကိုတစ္ဖက္တစ္ခ်က္ညွက္ၿပီးေခၚပါေလေရာ၊ဟိုလူကလဲၿဖစ္ခ်င္တာၿဖစ္ဆိုၿပီးေတာ့လားမသိဘူး၊ ၾကမ္းၿပင္ေပၚထိုင္ခ် လိုက္ေရာဗ်ာ။ ဒီလိုလဲမရဘူးဗ်၊ အတင္းမၿပီးဆြဲေခၚတာ၊ဟိုလူကလဲကုလားလိုေရာ၊ English လိုေရာေအာ္ဟစ္ၿပီးပါလာတာ။ Captain ကမွန္ေတြကေန ၿမင္ေနရတာဆိုေတာ့၊ တံခါးပိတ္ဖို.ေတာင္မေၿပာရေသးဘူး၊ သူ. Crew ကိုေၿပာၿပီး ေလယာဥ္တံခါးကိုအတင္းပိတ္၊ Aero Bridge ဆီကေနေနာက္ဆုတ္ေၿပးတာ။ ေလေၾကာင္းလိုင္း လံုၿခံဳေရးအရာရွိကအခ်က္ၿပတာေတာင္မရဘူး။

ဒါနဲ.ဘယ္ေလာက္မ်ားဒီခရီးသည္ကို တင္ေပးခ်င္ ေနလဲ ဆိုရင္ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး tower ကိုတိုက္ရိုက္ ဖံုးဆက္ၿပီးေလယာဥ္ကိုtube ဆီေရာက္ေအာင္ၿပန္ လာခိုင္း၊ ၿပီးေတာ့တံခါးပါဖြင့္ခိုင္းၿပီးတင္မယ္အလုပ္မွာေတာ့ captain ထြက္လာၿပီးဒီေလာက္ဆိုးသြမ္း ေနတဲ့ခရီးသည္တစ္ေယာက္ကိုေလယာဥ္ေပၚမတင္ေဆာင္ႏိုင္ေၾကာင္း တရားဝင္ၿငင္းလိုက္တဲ့အခါ ဘယ္လိုမွမတက္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။
ခရီးသည္ကိုေတာ့လံုၿခံဳေရးအေစာင့္အေရွာက္ေတြနဲ႕ၿပန္ေခၚသြားပါတယ္။ ဒီကိစၥကေတာ့စလံုးလဝကနဲ႕တိုက္ရိုက္ သက္ဆိုင္တာဆို ေတာ့က်ေနာ္တို.ေတြဆက္ၿပီးအလုပ္ရွဳပ္ စရာမလိုေတာ့ပါဘူး။ လံုၿခံဳေရး ကေတာ့အၿပင္းအထန္ၾကိမ္းဝါးတာကေတာ့အခ်ဳပ္ဆီပို.ပစ္မယ္ ဆိုတာပါပဲ။

အကုန္လဲၿပီးေရာသူ.အတြက္တာဝန္က်တဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုဇာတ္စံုခင္းခိုင္းတဲ့အခါမွာ ဒီလူဟာ အင္ဒိုနီးရွား Jakata ကလာတာၿဖစ္ၿပီး၊ စလံုးၿပည္တြင္းကိုဝင္ဖို.အတြက္ ICA (လဝက) ကေပးမဝင္ေၾကာင္းနဲ့၊ ဘာေၾကာင့္ ေပးမဝင္တာလဲ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းၿပခ်က္ကို ေတာ့ ထံုးစံ အရေပးေလ့မရွိပဲ၊ သူလာခဲ့တဲ့ ႏိုင္ငံေလဆိပ္ကုိ ၿပန္ပို.တာၿဖစ္ပါတယ္။ ခရီးသည္ကေၿပာတာက၊ သူ.မွာစလံုးကေန India ကိုၿပန္ဖို.လက္မွတ္ရွိေၾကာင္းနဲ့ Jakata ကို ၿပန္ဝင္ဖို. သူ.မွာ ဗီဇာမရွိတဲ့အတြက္ အင္ဒို လဝက ကလဲသူ.ကိုၿပန္ပို.မွာၿဖစ္ေၾကာင္း၊ဒီစလံုးၿပန္ေရာက္ ေတာ့စလံုးက ေပးမဝင္ရင္ သူ.မွာေငြေတြကုန္ၿပီး လဝက ႏွစ္ခုၾကားမွာ ေဘာလီေဘာပုတ္တန္းကစားတာကိုခံရမွာၿဖစ္ေၾကာင္း ေၿပာတယ္လို.ေၿပာပါတယ္။ တကယ္တန္း သူေၿပာတာလဲအမွန္ပါပဲ။ သူ.စာအုပ္ဟာႏွစ္ႏိုင္ငံလံုးကိုဝင္ဖို.အတြက္ဗီဇာ လိုပါတယ္။သူ India ကေန Jakata ကိုသြား၊ အၿပန္မွာ transit ကိုစလံုးကတဆင့္လုပ္ခ်င္တာပါ။

တကယ္ေတာ့ Budget Airline ေတြကိုစီးနင္းတဲ့အခါမွာက်ေနာ္တို.သိထားၾကတဲ့ အတိုင္း transit ကိုအတြင္းထဲမွာေၿပာင္းလို.မရပါဘူး။ ေလေၾကာင္းလိုင္းအေခၚအေဝၚအရေၿပာရရင္ေတာ့ interline check in လို.ေခၚပါတယ္။ ဥပမာ စကၤာပူကေနရန္ကုန္ကို Bangkok မွတဆင့္သြားမယ္ဆိုပါ ဆို. Thai Airways (TG) နဲ့ေပါ့ဗ်ာ။ ခ်န္ဂီမွာရွိတဲ့ဲ့ TG ေကာင္တာကေနတိုက္ရိုက္ check in ဝင္ၿပီး၊ ပစၥည္းေတြ ကိုလဲရန္ကုန္ေရာက္တဲ့အထိ ၿပန္ထုတ္စရာမလိုပဲတိုက္ရိုက္ပို.လို.ရတာလူတိုင္းလိုသိၾကမွာပါ။ BKK- RGN boarding pass ကိုလဲခ်န္ဂီမွာ တင္ တစ္ခါတည္း print လုပ္ေပးလို.ရပါတယ္။ တခိ်ဳ.ေလေၾကာင္းလိုင္းေတြေတာ့ transit မွာထပ္ၿပီးခ်က္ကင္လုပ္ ရပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ဘယ္နည္းနဲ့ မွအၿပင္ ကိုၿပန္ထြက္ၿပီးၿပန္ဝင္စရာမလိုအပ္ပါဘူး။ ကိုယ့္ဟာကိုဗီဇာဘာညာေတြရွိလို႕ ထြက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့လဲ တစ္မ်ိဳးေပါ့။ Budget ေလေၾကာင္းေတြမွာေတာ့အဲ့ဒီလိုမရဘူးဗ်။ အိတ္ေတြကိုလဲကိုယ္ေနာက္ဆံုး ဆိုက္ေရာက္ရာေလဆိပ္ကိုလဲပို.လို.မရပါဘူး။ point to point လို.ေခၚတဲ့ေလဆိပ္တစ္ခုကေနတစ္ခု ကိုပဲသြားလို. ရပါတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ budget ေလေၾကာင္းေတြနဲ.ခရီးသြားမယ္ဆိုရင္ေသၿခာေအာင္ ေလေၾကာင္းလိုင္းကို ေသေသၿခာၿခာေမးသြားေစခ်င္ပါတယ္။ Jet Star ကေတာ့သူ.ေလေၾကာင္းနဲ. transit လုပ္ရင္တခ်ိဳ.destination ေတြမွာရေနပါၿပီ။

ဥပမာတစ္ခုထပ္ေပးရရင္ရန္ကုန္ကေန စကၤာပူကို ဘန္ေကာက္မွတဆင့္ Air Asia နဲ့သြားမယ္ဆိုပါ ေတာ့၊ ၿမန္မာ passport holder တစ္ေယာက္အတြက္ဘန္ေကာက္ကိုဝင္ဖို.အတြက္ထိုင္းႏိုင္ငံ ဗီဇာလို ပါတယ္။ သူကထိုင္း လဝက ကိုၿဖတ္အၿပင္ကိုထြက္ၿပီး စကၤာပူကို ဆက္္ဖို.အတြက္ခ်က္ကင္လုပ္ဖို.ပါ။ ခ်က္ကင္အိတ္ေတြ ပါရင္လဲၿပန္သြားထုတ္ၿပီး၊ ၿပန္ဝင္ရပါတယ္။ ရန္ကုန္ကေနတိုက္ရိုက္ check in လုပ္၊ ဘန္ေကာက္ေလဆိပ္က transit area ကေနတိုက္ရိုက္ေလယာဥ္ေပၚတက္လို.မရပါဘူး။

က်ေနာ္လဲ အတက္ႏိုင္ဆံုးစာကိုေၿပေအာင္ေတာ့ေရးထားပါတယ္။ အကယ္၍နားမလည္တာမ်ားရွိရင္က်ေနာ္ဆီကို အားမနာတမ္း အီးေမးလ္၊ Comment နဲ႔message နဲ့ေမးလို.ရပါတယ္။ အတက္ႏိုင္ဆံုးေၿဖေပးပါ့မယ္။

ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ budget ေလေၾကာင္းမစီးသေလာက္ပါဗ်။ တခိ်ဳ.လဲသိၿပီးသားေတြလဲၿဖစ္မွာပါပဲ။ ခုနကက်ေနာ္တို.ရဲ့အိႏၵိယႏိုင္ငံသားက မသိေတာ့ ခ်န္ဂီ transit area အတြင္းကေနသူ႕ၿပည္ India ကိုၿပန္ဖို႕ transit လုပ္မယ္ဟဲ့ ဆိုၿပီး လာခဲ့လိုက္တာ၊ Jakata ကေနသူစီးလာတဲ့ေလယာဥ္က Jet Star ဆိုေတာ့ေနာက္ India ကုိၿပန္မယ့္ေလယာဥ္ဆီကို transit check in ဝင္
လို႕မရေတာ့သူအၿပင္ထြက္ဖို႕ၾကိဳးစားရာကေန ICA ကသူ႕ကိုတားဆီးခဲ့တာၿဖစ္ပါတယ္။

က်ေနာ္ေနာက္ထပ္အခန္းကိုေတာ့ တခိ်ဳ.အထူးတာဝန္ေတြအေၾကာင္းနဲ့ deportee အေၾကာင္း အစံုအလင္ ေရးသြားပါ့မယ္။ ခုအခ်ိန္ထိဖတ္ေပးၾကတဲ့က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ. ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမ ေတြကို အမ်ားၾကီး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ဆက္ဖတ္ဖို႕ဆႏၵရွိေသးလွ်င္ က်ေနာ္နဲ႕ Airlines Industry အပိုင္း (၇) သို႕

2 comments:

  1. အဲဒီခရီးသည္ေျပာသလို ဟိုဘက္ကလဲ လက္မခံ ၊ ဒီဘက္ကလဲ ျပန္ပို႕ နဲ႕သာဆိုရင္ ေသေရာဗ်ာ။ေျပလည္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္နုိင္တဲ႕ နည္းလမ္း မရွိဘူးလားဗ်။ အထူးသျဖင္႕ နိုင္ငံအမ်ားစုသြားဖို႕ အတြက္ ဗီဇာေလွ်ာက္ဖို႕ လုိအပ္တဲ႕ ပါတ္စ္ပို႕ ကိုင္ေဆာင္ထားသူမ်ားအေနနဲ႕ ဒါကို ေသေသခ်ာခ်ာ သိထားဖို႕ လုိအပ္ပါတယ္။ေလယာဥ္လက္မွတ္အေရာင္းဌာနေတြက ေန လက္မွတ္ဝယ္ခ်ိန္မွာ တစ္ခါထဲ ရွင္းျပ တားျမစ္ေပးနုိင္ရင္ ပိုေကာင္းမယ္ ထင္တာပဲဗ်ာ။ အင္မတန္ ဗဟုသုတရတဲ႕ ပို႕စ္ပါပဲ။ ေက်းဇူးပါ။

    ReplyDelete
  2. တကယ္တန္းေတာ့ စလံုး ICA အေနနဲ႕ခရီးသည္စီကလက္မွတ္ကိုေတာင္းၾကည့္ၿပီး သူ႕မိခင္ႏိုင္ငံကိုၿပန္ပို႕
    ေပးႏိုင္ရင္အေကာင္းဆံုးပါ။ သို႕ေသာ္ စလံုး ICA ဟာအင္မတန္ကိုစာအုပ္ထဲ
    ကအတိုင္းလုပ္တဲ့အတြက္၊ နည္းလမ္းအတိုင္းခရီးသည္လာရာေလဆိပ္ကို
    ၿပန္ပို႕တာၿဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုၿဖစ္တဲ့အတြက္ Airline ကိုဒဏ္ေငြရိုက္ပါတယ္။ ခရီးသည္ကိုေတာ့ဘယ္လိုဆက္ဆံတယ္ဆိုတာေနာက္တပိုင္းမွာရွင္းၿပထားပါ
    တယ္။ ထံုးစံအရေတာ့လက္မွတ္အေရာင္းဌာနေတြဟာဘယ္ေတာ့မွဒီကိစၥကို
    ရွင္းၿပေလ့မရွိပါဘူး။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ပဲစံုစမ္းေမးၿမန္းၾကတာမ်ားပါတယ္။
    ေၿပလည္ေအာင္လုပ္ဖို႕ကေတာ့စလံုး ICA ရဲ့တာဝန္မွဴးေပၚမူတည္ပါတယ္။ သူတကယ္လို႕ေၿပလည္ေအာင္လုပ္ေပးခ်င္ရင္ရပါတယ္။ လုပ္နည္းလုပ္ဟန္ အတိုင္းဆိုရင္ေတာ့ခုနကေၿပာတဲ့အတိုင္းလာရာေလဆိပ္ကိုပဲၿပန္ပို႕ရမွာပါ။

    ReplyDelete